4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Te weinig tijd

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 25 Apr 2002 : 18:30:30
Alles gaat zo vreselijk snel. Ik ben nu vooral aan het programmeren en dan is een dag al gauw te kort. Week 25 moet mijn werk in principe af zijn. Het leek zo ver weg, maar komt o zo snel dichtbij.

Nu is mijn werk-week al weer voorbij, en heb ik nog niet af wat er op m'n planning stond. De laatste dagen heb ik mijn verdiept in java script (weer een internet-taal).... En het is niet eens zo moeilijk, als je weet wat je zoekt en waar je oplossingen kunt vinden. De vragen die ik altijd heb, worden op het net nooit beantwoord. Maar vandaag had ik een 'doorbraak' en gaat het allemaal weer even wat sneller. Leren gaat altijd in curves. In het begin langzaam, dan ineens snel, dan weer langzaam.

Gisteren zag ik een stukje Peter R. de Vries over de puttense moordzaak. Het boeit me niet zo, maar toen ik gisteren een samenvatting kreeg te zien voelde ik toch wat rillingen op mijn rug. Probeer jezelf eens in te denken. Je bent gewoon bezig met je leven, en ineens wordt je van moord verdacht. Daar kun je even om lachen, maar dan wordt het serieus en ben je ineens veroordeeld. Je beland in een cel, terwijl je niets met de hele zaak te maken hebt. Je vrouw die je ineens niet meer kunt zien, iedereen ziet je als moordenaar en langzaam trekt het leven aan je voorbij. Dan na zeven jaar wordt je vrijgesproken. Toch zullen niet alle mensen je als onschuldig zien. Dan begint een slepend proces om een schadevergoeding te krijgen, en alle plannen en dromen die je had zijn nog maar gefocused op één ding. En als je dan oud bent vraag je jezelf af wat het thema in je leven was. En dat is dan iets waar je eigenlijk niets mee te maken had. Zo oneerlijk, zo onrechtvaardig en het enige wat je hebt, je leven is er door opgeslokt.

Ik moet er niet aan denken dat dat hetgene is wat ik overhoudt als ik oud ben... Heel erg allemaal....

Nu stap ik in de auto op weg naar m'n lieffie. Ze heeft voor me gekookt. Ik heb mazzel!