4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Aan het werk

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 26 Oct 2002 : 21:46:33
Deze week was de laatste week bij Erbi. Maandag ging het programma 'Intra-Zone' waar ik de laatste 8 maanden aan gewerkt had, 'Live'. Dat de mensen dus met het programma gingen werken, en het oude programma achter lieten. Het was een hectisch eind en lang niet alles was goed getest. De Zaterdag daarvoor had ik zelf nog veel aanpassingen gedaan. Ik was dus wel een tikkeltje (lees: Behoorlijk) nerveus voor die maandag.

Ik ben gewend dat als ik iets oplever er moord en brand geschreeuwd wordt. Of dat de mensen klagen dat het oude beter was, of dat 'het systeem' niet werkt. Nu hoorde ik die maandag.... eigenlijk niets. En dat vind ik nog veel enger.

Woensdag was mijn laatste dag, en vanaf dat moment kom ik nog maar 1 keer per week bij Erbi op vrijdag. Afgelopen vrijdag was dus mijn eerste 'terugkom' dag. Door de snelle start werd toch wel duidelijk dat er nog veel aangevuld moet worden, en dat zal ik de komende weken moeten doen op de vrijdagen.

Maandag begin ik wederom bij Verkerk en HRF. Het provisiesysteem heeft wat onderhoud en veranderingen nodig. Waarschijnlijk ben ik daar tot het einde van het jaar.

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 28 Oct 2002 : 20:55:10
Zoals je wellicht begrepen hebt kwam er iets tussendoor en was ik vergeten mijn dagboek af te schrijven. Tja, er kwam een storm tussen zal ik maar zeggen.

Mijn tuinverlichting is gesneuveld en de tuinstoelen zijn gaan zwemmen.

Zoals ik wel vaker heb had ik een aantal dingen op willen schrijven, maar ben ik ze vergeten. Ik dacht overigens dat mijn dip voorbij was, maar dat is niet zo. Het unheimliche geful is er nog steeds.

Omdat het steeds kouder wordt ben ik begonnen om de operhaard 's avonds aan te steken. Dat is wel gezellig, alleen af en toe trekt ie niet goed en komt de rook de kamer in. Nieuwigheid, misschien.

Ik heb een blender gekocht en daar maak ik o.a. bananenmilkshakes mee, en perenmoes. Ik zag het wel eens op tv en ook in Australie heb ik het veel gemaakt, en omdat ik wat gezonder wil leven (ik kook ruim vijf keer in de week) wilde ik ook wat meer fruit eten, en dat lukt aardig.

Mijn huis begint echt thuis te voelen. Ik denk zelden meer aan Scheveningen. Het bevalt me allemaal wel. Geen files meer, dichter bij werk (voorlopig dan). En allemaal extra's. Vanochtend stond ik voordat ik naar werk ging de eenden te voeren met de kontjes van brood die ik steeds overhoud. Schuin aan de overkant stond een buurvrouw hetzelfde te doen. Was wel grappig, en het is erg relaxed om in m'n tuin te staan.

Ik heb een nieuwe videokaart voor mijn computer gekocht maar die maakt lawaai en ik wordt er gek van. Kunnen ze computers niet geruisloos maken?? Ook als de verwarming aanslaat hoor je het water door de buizen lopen. Ik heb wat tegen geluidjes, vooral omdat ik het lekker vind om niets aan te hebben aan tv of muziek als ik aan het schrijven ben.

In het weekend heb ik een CD'tje gebrand met MP3 erop. Zo kun je gemakkelijk 80 nummers op één CD kwijt. Deze kan ik dan weer afspelen op de DVD speler. Ik heb de hele dag met 1 CD'tje gedaan .