4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Meyendel

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 24 Nov 2002 : 20:22:44
Deze week is mijn half-zusje Judith voor de 2e keer bevallen. Deze keer van een meisje Moira. Alles is goed verlopen en mijn vader heeft al wat wat foto's over de mail gestuurd.

Volgende week is het Nes-dag; ter nagedachtenis van mijn oma (de moeder van mijn vader) houden we elk jaar een soort bijeenkomst bij mijn tante Loukie. Ondanks dat ik niet echt bijzonder van eten houd, is dit altijd weer speciaal.

Nog een week of twee en dan heb ik het werk weer een beetje in de hand. Dan komt alles als het goed is weer in rustiger vaarwater terecht en kan ik weer op zoek naar nieuwe opdrachten.

Deze week kreeg ik bijna elke dag wel weer een boete binnen. Ze hebben een paar dagen achter elkaar gecontroleerd op snelheid en aangezien ik altijd een kilometer of 20 te hard rijd stond ik er weer mooi op. Steeds maar boetes van een euro of vijftig, maar bij elkaar loopt dat aardig op. Ook kreeg ik nog een extra belastingaanslag van 7.500 euro. Deze had ik dus niet aan zien komen, en ga nu eens uitzoeken hoe dat zit. Ik vind het niet erg om belasting te betalen, maar dit jaar is het wel errug veel.

Vandaag hebben Malinka en ik nog gewandeld in Meyendel. Dat doen we wel vaker en ook vandaag was het weer leuk. We hadden de auto ergens anders geparkeerd en bijna waren we weer de weg kwijt geraakt. Omdat we zondag traag zijn, zie we het elke week donker worden daar. De meeste mensen zijn dan al weg en dat geeft een aparte sfeer. Ik heb nog wat foto's gemaakt, want die zijn erg mooi met de laagstaande zon.

Waar ik me ook over verbaas (net als Malinka) is dat ik elke dag kook, en het ook nog netjes opruim. Het kost me geen moeite en ik vind het leuk. Toen ik met Wilma samenwoonde, kookte zij en deed ik de afwas. Daar zag ik altijd tegenop en deed ik eigenlijk nooit met plezier. Het komt dan toch dat dit mijn eigen huis is, en ik daar altijd het gevoel had dat ik in haar huis woonde.

Afgelopen donderdag heb ik nog geraced met Raymond, dat blijft leuk. We doen het nu al weer zo'n 2 jaar. Vrijdag avond hebben Marc Mika en ik nog een poging gedaan om te gaan klimmen, maar het was zo druk dat we in plaats daarvan maar wat biertjes zijn gaan kantelen. En dan praten we weer over vroeger en is het gezellig... We worden oud.

Begin volgend jaar (begin Februari) wil ik Ron gaan opzoeken in ArgentiniŽ. Hij heeft daar een Spaanse school opgezet voor touristen, en over MSN verteld hij elke keer weer dat het daar zo leuk is. Ik weet niet of ik dan tijd en geld heb, maar het is leuk om erover na te denken.