4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Summertime

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 22 Jun 2003 : 21:38:13
Eindelijk. Het is zomer. En dus weer tijd voor goede voornemens.

Zaterdag heb ik wat spullen gekocht en geen funstuf. Een bedovertrek, muggenscherm, BBQ spullen, gordijnen voor op zolder. Elke keer stel ik maar uit, en nu heb ik die veranderingen in kleine stapjes opgedeeld om ze behapbaarder te maken.

25 Juli tot en met 3 Augustus ga ik op vakantie met..... Malinka. We gaan naar Mallorca. Dat is wel toeristisch, maar ook wel mooi en je kan er ook lekker rondrijden en dingen zien. Het is de bedoeling te proviteren van de slechte economie en dus een goedkope vlucht te boeken. Dat is op zich niet moeilijk, maar wel om er accomodatie bij te vinden. Sommige dingen zien er goed uit, maar als je dan verder gaat zoeken dan stelt de accomodatie niets voor. Ik ga met Malinka, maar het is niet 'Aan'. We gaan omdat we goed samen overweg kunnen en samen een korte vakantie leuker is dan in je eentje. Tuurlijk met deze beslissing is het moeilijk afstand te nemen of te houden en zodoende zien we elkaar iets vaker dan voorheen.

Afgelopen vrijdag was het InterSystems symposium. Hun product heet Caché en dat is een brilliant databasesysteem. Omdat zij relatief onbekend zijn (wordt meeverkocht met producten) investeren zij wel veel in partners. Ik kan een partner worden, maar kan nu nog niet de commitment maken omdat ik het nog niet helemaal inzichtelijk heb hoe mijn komende jaar eruit ziet. Het product is duurder dan vergelijkbare producten, daarentegen heeft het eigenschappen (al 15 jaar) waar Microsoft nog een puntje aan kan zuigen. Het commeriele deel van het symposium was niet zo boeiend, het technische gedeelte zeer boeiend.

De laatste week was toch wel een belasting voor me. Om half negen vrijdag avond ben ik op bed gaan liggen, zaterdag ochtend kwam ik er pas om half twaalf uit. Bijna aan één stuk geslapen.

Ik had beloofd voor a.s. maandag een site op te leveren voor Margo. Dit is het geworden: www.limited-editiongalerie.nl .
Opmaak is niet mijn sterkste kant en een website ontwikkelaar zal ik nooit worden, daarnaast moet ik nog wel wat met de kleuren doen, en dwingende suggesties zijn welkom.

Een voornemen van me is beter m'n best te doen voor de tuin, want die verwildert sneller dan ik het bijwerk. Op de foto doe ik mijn best...

Het is summertime en dan krijg ik altijd mijn nadenk weken. Dan wil ik buiten zijn, en niet aan het werk. Elk jaar neem ik voor veel van het weer te genieten, en elk jaar denk ik "Dat komt volgend jaar wel". Ook vandaag was het best lekker, maar heb ik voornamelijk achter de computer gezeten. Ben eindelijk begonnen de Arcencus Methode te beschrijven met illustraties enzo. Als ik wat kan laten zien ben je de eerste die het hoort.

Temptation island is afgelopen. Jammer. Het was mijn favoriet en één van de weinige programma's waar ik echt rekening mee houdt ivm thuisblijven. Waar moet ik nu naar uitkijken? Oja, ik heb Snatch uitgeleend (DVD) maar ik weet niet meer aan wie. Als je dit leest en je hebt Snatch van me geleend is dit je kans; ben dus vergeten aan wie.

Tijd om me bed in te gaan (het is bijna half één)....

Henri