4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Change of heart

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 09 Sep 2003 : 23:28:09
Ik vind dat uitdrukkingen vaak in het Engels beter tot zijn recht komen dan in het Nederlands. Mijn laatste drie dagboek onderwerpen waren Engels. Een onderwerp voor boven mijn dagboek vind ik soms lastig te kiezen, het moet wel betekenis hebben, maar meestal weet ik van te voren niet wat ik ga schrijven.

Mika en Clemence zijn getrouwd en een paar van hun foto's heb ik op mijn site in het fotoalbum gezet:

Fotoboek

Maar ik kreeg ook een mailtje dat de fotograaf een paar foto's heeft geplaatst:
http://www.fotocavo.nl/pagina/zevenluik.php

Mijn oog viel direct op een paar regels lager waar ik zag dat Mirella en Patrick Hilgerson ook getrouwd zijn. 'patje' ken ik nog van de padflikkerij (Scouting). Hij is dus getrouwd, had jaren niets meer van hem gehoord.

Het fijne van het werk wat ik nu heb is dat ik op kantoor kan werken. Daar werk ik echt lekker en nu heb ik er ook een Senseo koffie apparaat. De koffie daar is anders niet echt lekker. Vorige week had ik het echt ff zwaar met het werk. Het is erg ingewikkeld en ook niet bedacht door mij. Dus ik moet door code worstelen van anderen, maar ook nog eens in andere programma's. Vandaag was de eerste dag dat ik een beetje het licht begin te zien. Ik heb nu eindelijk wat overview en kan ik ook echt wat betekenen. Het maakt zo'n verschil van hoe ik me dan voel. Wat dat betreft ben ik echt prestatie gedreven. Presteer ik slecht, dan ben ik negatief en depressief. Presteer ik goed, dan ben ik het mannetje.

Vanavond nog één potje AOE gespeeld met Marcel van der Vlist tegen Mark van Hemert en Cees-Jan van Vliet (Collega's). Normaal duurt zoiets een uurtje, nu zijn we drie uur bezig geweest. Maar was wel heftig. Tot op de laatste tien minuten was het onduidelijk wie er zou winnen.

Malinka is vrolijk in de weer met haar digitale camera, echt leuk wat ze er mee doet. De kwaliteit is niet echt super, maar Malinka weet er wel wat moois van te maken, zie onder 2 foto's .

Een slakken snelweg

Verdwaalt...

Maar goed. De topic. De laatste tijd verbaas ik me erover hoeveel geld ik per maand uitgeef zonder dat ik bijzondere dingen koop ofzo. Een beetje gevangen in een cyclus. Toen ik bij Verkerk werkte was dat naast een school. Elke keer als ik er langs loop heeft een school toch iets magisch. Niet dat ik het zo naar mijn zin had op school, maar het heeft wel iets om les te geven. En als ik dan een beetje loop te dromen dan zou het best wel leuk zijn om te schrijven en daar mijn geld mee te verdienen, maar ook een uur of tien/twintig les te geven in de week. De gedachte spreekt me best aan en een leraar is een idealistisch beroep. Maar ik vind wel dat een leraar niet leraar moet zijn omdat ie daarvoor geleerd heeft, maar juist omdat hij de roeping voelt, maar ook weet hoe de zaken in de praktijk werken. Een leraar zonder werkelijke werkervaring lijkt me niet de beste leraar, maar dat is mijn mening (lekker generalistisch). Nouja... just a thought....

Henri
~~~~
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else