4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 1 Jaar thuis

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 21 Sep 2003 : 12:12:24
Op 19 september 2002 kreeg ik de sleutel van mijn huis. Ik woon er nu dus een jaar in! Dat is eigenlijk best snel gegaan. Nog maar 29 jaar hypotheek aflossen .

Gisteren heeft Gerard me geholpen een dartboard op te hangen. Ik had het niet zo op darten, maar vorige week Zaterdag hebben we tot 4 uur staan darten bij Marc thuis. Die hebben we voor zijn verjaardag een goed dartboard gegeven. Je begrijpt dat ik die zaterdag volledig ben ingemaakt. Nu hou ik van spelletjes tegen anderen menselijke tegenstanders en vandaar mijn keuze om een dartboard te kopen. Natuurlijk met de hele tim-ram erbij, pijltjes, krijgtjes, kastje aan de muur en het bord dat ze ook bij wedstrijden gebruiken. Ray heeft me gisteren nog wat uitgelegd en het gaat nu meteen al een stuk beter. Wellicht dat ik binnenkort ook eens een leg-je kan winnen.

Vanmiddag gaat Nicole weer voor me koken (en voor m'n moes, Gerard, Jorg en Marlene). Het is lekker weer, dus weer buiten eten hoop ik. Het zullen de laatste echte warme dagen zijn....

____

Het is nu avond en ik probeer af te maken waar ik het hele weekend al mee bezig ben, maar wat niet wil lukken. Uit frustratie maar het gras gemaaid en vroeg weer naar huis gegaan na het eten, maar ik voel dat er niet veel veranderd is. Dan maar een paar pijlen gooien :-)

Michel en Clemence hebben nog mail gestuurd uit Z-Afrika, veel safari's, mooie en leuke dingen doen, het wordt weer tijd dat ik op reis ga, maar dat zit er voorlopig niet in .

Hehe, ik zit nu het programma 'I Love sex and the city' aan het kijken (ik laat me afleiden). Dit programma is gemaakt in de stijl van 'I love the eighties'. Bekenden nederlanders praten over het populaire programma 'Sex and the city', en vertellen zelf ook veel. Openhartiger dan verwacht en leuk om naar te kijken!!

Het wordt toch niks meer, dus ik blijf maar kijken....

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 22 Sep 2003 : 16:24:53
Overigens heb ik ook naar sex and the city erna gekeken, maar daar vond ik dus echt weinig aan. Nouja, weet ik dat ook weer.