4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Draadloos

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 20 Oct 2003 : 23:21:56
Ik heb nog een laptop uit 1999 en besloot van de week dat het tijd was voor een nieuwe. Met die nieuwe klus was ik er erg afhankelijk van en dan begon de snelheid (of het gebrek eraan) toch lastig te worden. Al langere tijd keek ik om me heen naar wat goed is en uiteindelijk heb ik voor een Compaq N800V gekozen. Solide, hoge resolutie (1400 x 1050) en snel met veel toeters en bellen. Omdat er een draadloze functie opzat, heb ik meteen ook maar mijn huisnetwerk wat aangepast en vanavond heb ik het geinstalleerd. Heel gek om gewoon op bed te zitten met een kussen in mijn rug en daar te kunnen schrijven, internetten en wat dan ook. Ook op luchthavens doet ie het en overal waar ze WiFi hebben. Ik was een beetje bang voor een beperkt bereik, maar de module op de laptop is zeer krachtig en overal in huis (en tuin) heb ik maximaal bereik. Wel stoer hoor!

Mijn schouder is zo goed als over. Zware belastingen en gekke bewegingen wil ik nog wel eens voelen, maar daar blijft het ook bij. Ook het darten heb ik weer opgepakt en omdat ik ontspanner sta en gooi, gaat het beter dan voorheen. Het is wel druk met werk, en het liefst werk ik weer vier dagen, maar dat lukt nu eenmaal niet, en sparen kan geen kwaad. Het geeft me later weer de mogelijkheid meer vrij te nemen.

Ik heb al het geld dat ik in fondsen heb gestopt terug gehaald. Dit ga ik gebruiken om te beleggen. Vorig jaar in Juni ergens ben ik begonnen met beleggen. Ik deed dat in risico aandelen. Op het slechtste moment was ik al de helft van mijn inzet kwijt. Maar nu heb ik het zo goed gedaan dat mijn inleg van een jaar geleden meer dan verdubbeld is. Zelfs Getronics die helemaal inzakte is weer redelijk terug en mijn aandelen Versatel zijn verzesvoudigd. Aangezien ik het gevoel hebt dat de komende vijf jaar de beurs zeer sterk zal stijgen zet ik al het geld dat ik kan missen opzij om deze golf te pakken. Ik hou niet van gokken, maarja, het doel heiligd de middelen zeg maar.

Het huis dat Raymond had gezien op bezuidenhout is niet doorgegaan. Gevalletje achterstalligonderhoud. Jammer, het zou echt top geweest zijn. Onderwijl heeft hij al weer andere huizen bezocht en met dit zoektempo zal het toch wel snel gebeuren.

In het weekend lekker ontspannen op de veluwe. Het zal wel koud en nat worden, maar we maken er toch wel wat van. Ik heb er wel zin in en zulke weekenden kunnen toch altijd weer energie en goede zin geven. Daarnaast is herfst mijn favouriete jaargetijde. Daar ben ik zo'n beetje de enige in, de meeste hebben toch liever lente en zomer.

Het mooie van de hersft vind ik die kleuren. Vooral als een ondergaande zon op zo'n boom schijnt. Daarnaast is het ook melodramisch en nostaligisch. Ik voel altijd erg veel in de hersft, en steeds vaker zin om te schrijven. Het zijn vaak maar halve a4-tjes, maar da's meer dan niets.

Er gebeurt verder weinig spannends, maar ook daar ben ik niet de enige in . En wellicht een stilte voor de storm....

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King