4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Vrienden van Amstel Live

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 01 Feb 2004 : 12:37:18
Afgelopen vrijdag zijn Malinka en ik naar de Vrienden van Amstel Live gegaan in de Ahoy Rotterdam. Dat had ik eerder moeten weten. Echt Super!! Ik weet wel waar ik volgend jaar naar toe wil :-). Ik had kaarten gekocht in Oktober, en daarom had ik dus staanplaatsen. Eerst dacht ik nog dat het in de Arena in Amsterdam was, omdat er op de kaarten Arena stond, maar dat was dus de aanduiding van staanplaatsen... Vanavond (zondag 1 feb) wordt het live uitgezonden. Niet alleen waren de artiesten goed, en betrokken bij het publiek. Maar ook het publiek, het personeel en alles eromheen was erg relaxed en gezellig. Rob de Nijs was laatste, ik had niet verwacht dat hij de hele zaal in beweging zou zetten, maar dat is wel wat er gebeurde. Nu kan dat natuurlijk ook de alcohol komen, maar toch. Dat was een apart gezicht.

Van de week heeft 4xs er een paar dagen uitgelegen. Dat was het samenvallen van een aantal factoren, maar dat is nu opgelost.

Gisteren waren Mika, Clemence, Mark en Raymond bij ons (na Idols :-)) en zijn we gewoon thuis gebleven. Nog 14 dagen en dan gaan we op de wintersport. Met de lessen gaat het nu ook beter en misschien dat we van de week een uurtje snowworld proberen. Ik ben benieuwd of zo'n rollerbank echt werkt.

Met werk gaat het nu wel okee. Het is nog steeds druk, met veel deadlines, maar de aart van de werkzaamheden zijn leuker geworden. Een paar weken geleden kwam ik nog met iemand in contact van mijn arbeidsverleden. Hij had een plan en ik was daar een onderdeel van (het maken van een applicatie). In de eerste instantie zag ik dat wel zitten, maar het ging eigenlijk mis met de details. Daarin laat ik me eigenlijk steeds vaker leiden door mijn gevoel. Als mijn gevoel dan 'nee' zegt, dan luister ik daar ook naar. Ik merk heel sterk als ik iets doe waar ik aan twijfel, dat ik het dan met tegenzin doe en het dan toch niets wordt. Daarnaast is de hoeveelheid tijd die ik over heb voor dit soort projecten heel weinig. Aan de andere kant, dit moet wel snel veranderen. Mijn voornemen is echt om mezelf niet meer te detacheren, maar aan een eigen product te werken.

Af en toe realiseer ik me weer hoe rijk we zijn (of ik ben). Ik hoef echt heel weinig te laten, en af en toe voel ik me daar weer schuldig over. Naar de mensen (in de wereld) die het niet hebben, en hoevaak ik het me niet realiseer dat ons leven zo makkelijk is.

Ik lees weer veel filosofie, en gisteren heb ik ook weer het boek gekocht dat ik steeds kwijtraak (uitleen en niet terugkrijg). Anthony Robbins 'Unlimited Power'. Een goed boek dat ik las toen ik twintig was, maar heel lang niet meer gelezen heb....

Het is lekker weer dus wandelen dalijk, en vanavond stampot!!

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King