4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Triest of grappig?

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 13 Mar 2004 : 13:36:28
Ik heb net even de weekend boodschappen gehaald, maar ook een weegschaal en een vetmeter. Ik ben helemaal los . Dacht dat ik door het sporten en op mijn eten de laatste tijd wel afgevallen zou zijn, maar dat is dus niet zo. Bijna 89 Kg (okee, een maand of twee geleden was het 90). Mijn vetpercentage is 24.5 %, op een schaal waar 26 als hoog staat. Dus genoeg ruimte voor progressie. Heb naast de abtrimmer boven meteen de weegschaal en vetwmeter neergezet met pen en papier om de scores bij te houden. Als ik daar dan mee bezig ben vraag ik me af of het grappig is of een tikkeltje triest. Ik vind het grappig, maar vraag me af hoeveel mensen hier echt mee bezig zijn. En waar deze drift nu vandaan komt.

Zeker, ik heb meer vrije tijd dan dat ik gewend ben maar kan ik nog niet omzetten naar creatieve inzet. Omdat ik dan een tikkeltje down daarvan kan worden doe ik maar wat uitgestelde zaken zoals brieven schrijven naar instanties, administratie en het opruimen van dingen die er al maanden liggen. Dat geeft dan een opkikker, maar ben helemaal bij nu. Op wat belastingzaken na ben ik volledig 'clean'.

Gisteravond ben ik een trainingsbroek wezen halen die niet schuurt, en meteen de winkel ingelopen waar ik vaak kleren koop; de C&A. Binnen 10 minuten stond ik buiten met 7 stuks kleding. Dan ben ik gewoon trots op mezelf dat ik het zo snel doe. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die er plezier in scheppen hier een dag over te doen, en het zelfs als een uitje zien. Of kunnen twijfelen. Moet ik wel zeggen dat ik niet echt eerlijk ben aangezien ik niet echt afwegingen hoef te doen. Aan de andere kant kijk ik toch wel weer naar prijzen. Als ik iets dat mooi is voor weinig koop geeft me dat een beter gevoel dan dat ik iets duurs koop.

In het verlengde van mijn creatieve gebrek aan inzet de laatste tijd denk ik ook dat ik dan vooral nuttig wil zijn (door te sporten). Vijf minuten klooien met die abtrimmer heeft er wel voor gezorgt dat ik langzaam broodjes begin te zien onder een delicaat laagje vet (het blijft tenslotte winter).

Afgelopen donderdag heb ik over mijn en ferry's toekomst gesproken met Jenny (zie een aantal topics terug) en Niels. We zouden ook ergens wat gaan eten, maar Niels (slank en lang) kreeg het voor elkaar uit zijn broek te scheuren. Daarop hebben we maar wat chinees bij mij thuis gegeten.

Zoals je weet zijn Ferry en ik hard op weg samen een bedrijf op te zetten waar we allebei in geloven. We willen een eigen product in de markt gaan zetten, maar we hebben drie gebreken: Langetermijn geld, commercieel inzicht en een gedegen traject dat we af kunnen leggen. Dit gesprek donderdag ging ook over onze toekomst in combinatie met Itsus waar Niels mededirecteur van is. Het concept waar Ferry en ik heilig in geloven slaat echter niet aan bij commercieele mensen. Ze horen ons, ze luisteren, wellicht zien ze ook wel dat er potentie is, toch geloven ze er niet in. Niet dat ik hier op de redenen daarvan inga, maar het frustreerd me licht.

Maar goed, ik heb ergens een quote "Don't worry about people stealing your ideas. If your ideas are any good, you'll have to ram them down people's throats." (Howard Aiken).

En zo is het blijkbaar. Als er geen weerstand is stelt het blijkbaar ook niet veel voor. Ik hou op over werk, het laatste wat ik erover kwijt wil is dat het de komende tijd wat drukker en spannender wordt. Moet dingen voor Erbi doen en er komt een belangrijke deadline aan.

Dinsdag Temptation Island gemist, vanavond is de herhaling. Idols kijk ik niet meer naar en eigenlijk is TI (3) het enige wat ik toch wel graag wil zien. Ik schaam me er niet voor!

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Ferry Posted - 14 Mar 2004 : 09:58:03
Persoonlijk denk ik dat die drift ontstaat uit de behoefte aan een 'echt afgetraind' lichaam. Expectations need to be fullfilled...