4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 A small step for mankind a giant leap for one man

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 19 Nov 2004 : 00:04:32
Spreuken omdraaien doe ik graag, vooral omdat er echt wat in zit.

Cindy en ik gaan samenwonen. Een kleine stap voor de mensheid, maar voor mij een reuze sprong. Zoals met veel goede dingen, die komen niet in één keer. Er zijn namelijk nog wel wat dingen die we eerst even gaan uit proberen. Cindy werkt in Spijkenisse, en we moeten even aankijken of dat te doen is vanaf Zoetermeer. Ze heeft twee oude katten, en ook even kijken hoe dat gaat. En op vakantie zijn we wel veel samen, maar in ons dagelijks leven zien we elkaar één keer door de weeks en in het weekend. Voor ons allebei zal dat wel even vreemd zijn, maar ik kijk er wel naar uit. Cindy heeft een woning en is gewend de dingen haar manier te doen. Van die woning de huur opzeggen is volgens mij voor haar best een grote stap.

Zoals het nu gaat, gaat het allemaal eg goed, dus is er nog helemaal geen noodzaak om samen te wonen. Aan de andere kant ben ik wel heel nieuwsgierig en lijkt het me speciaal. Cindy en ik heb nog niet één keer onenigheid gehad (dat zal wel niet lang meer duren, ik ga haar helpen met snowboarden), en eigenlijk had ik een stelregel geen grote dingen te beslissen zolang ik verliefd ben. Toch geloof ik er gewoon in, en ik had niet gedacht zoiets zo duidelijk te voelen.

Om het net zo haar huis te maken als de mijne, hebben we plannen om nogal wat dingen te veranderen. Vooral de huiskamer moet eraan geloven.

Al bijna 8 weken ga ik nu twee keer per week naar de sportschool. Het verbaasd me dat ik toch steeds de discipline kan opbrengen en ik heb er eigenlijk wel plezier in. Ik krijg er alleen steeds zo’n honger van en ga er alleen maar meer van eten. Ik val er vooralsnog geen gram van af.

Met werk gaat het ook wel goed. De laatste tijd natuurlijk bijna niets verdient, maar er zit wel schot in. Om toch nog in mijn onderhoud te voorzien heb ik een tijdelijke niet fulltime opdracht aangenomen van een bedrijf in Oostvoorne (dat is nog verder dan Spijkenisse). In de eerste instantie zal ik daar wel veel heen moeten, maar als het eenmaal op gang is kan ik het vanaf kantoor doen.

Ik heb de laatste dagen weinig geslapen (ook ging het alarm nog een keer spontaan af), dus moet nu aftaaien. Van de week schrijf ik wel verder….

(ik zag dat ik Cindy nog niet visueel had voorgesteld... Bij deze)

Henri
~~~~
Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver.