4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 5-5-5

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 05 May 2005 : 16:18:06
Het zou een mooie dag om te trouwen zijn. Niet om het weer, maar de datum an sich. Een gemiste kans, nouja, dat wordt wachten tot 6-6-6. Of nee 7-7-7 is dan beter, 666 is het getal van de Duivel. Iedereen weet nog wel wie er 2-2-2 getrouwd is.

Cindy's vader is op 57 jarige leeftijd met een eigen zaak begonnen. Samen met een mannelijke en vrouwelijk partner. Dat is dan ook de enige overeenkomst met Arcencus. Het toont wel durf en vorige week was de opening die erg geslaagd was. Daarna hebben we nog wat bij Dennis en Saskia gedronken (en daarna nog bij Marcella en Patrick en daar leerde ik weer eens dat het soms beter is niet alles te zeggen wat je denkt ). Dat was trouwens op zaterdag. Zondag 1 Mei werd de vrouw van mijn vader 65 en vierde dat op landgoed Voorlinden. Mede ook door het weer zag dat er fantastisch uit en was het leuk om weer een deel van de familie te zien die ik nog niet kende. Ook mijn half zusje Judith was er (voor 3 dagen ff op en neer uit Minneapolis). Na die lunch zijn Nicole en Jorg bij ons komen borrelen en eten. (leuk die symmetrie van gebeurtenissen: Zowel Dennis en Saskia zijn op vakantie vanaf deze week, net als Jorg en Nicole), en tot laat in de avond hebben Cindy en ik nog wat gedronken en genoten van een zwoele avond zoals er maar een paar per jaar zijn.

Zonet zijn we in Clingendael geweest om naar de Japanse tuin te kijken en heb ik nog wat fotootjes geschoten http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=470. Dalijk gaan we naar het bevrijdingsfeest in Sweetlake City centrum waar Xander de b.... komt en het vuurwerk.

Deze week moet ik een echo laten maken van m'n ballen en pas aan het eind van de maand krijg ik een 2e gesprek en een uitslag. Verders voel ik me prima en de dingen lopen wel. Het contract van de auto is opgestuurd en betaald, nu is het nog 6 maanden wachten. Maar goed, er komt een tijd dat ik negen maanden moet wachten... .

Cindy ziet Nieuw Zeeland niet meer zo zitten, en amerika zit er deze zomer niet in. We gaan in Juni met de familie een weekje naar Frankrijk. Wat later wellicht een weekje sportieve dingen doen in Oostenrijk en misschien aan het eind van de zomer een weekje relaxen in de zon. Dan willen we toch een big thing doen in de winter (Zuid Amerika ofzo) en daar sparen we dan voor. Vanaf deze week werkt ze vier dagen in de week, dus als ze wat weken dan toch vijf dagen werkt zijn de vakantiedagen zo gespaard. Zelf neem ik niet zo snel dagen op, dus ik red het sowieso wel.

Jenny was klaar met haar opdracht bij de politie, maar die waren zo blij dat ze nu een nieuwe andere opdracht gekregen heeft. Daar was ik wel blij mee omdat ik me nu echt wel realiseer dat we nog geen sterke positie hebben. Van de week moest ik notuleren en ondanks dat ik zelf dacht dat ik het redelijk had gedaan kreeg ik nogal het commentaar dat ik er "duidelijk een hekel aan had". Nouja, dat klopt ook wel.

Cindy is met de auto's bezig, en ik ga ook nog even wat zinnigs doen.

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"