4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 22 Januari: Kinderwagen en buik

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 22 Jan 2006 : 18:37:41
Cindy zou als ze een carriereswitch zou maken controller moeten worden, of projecten begeleider. Met haar wordt elke planning gehaald. Officieel zou in Mei de kinderkamer af moeten zijn, maar Cindy vind het allemaal leuk en uitgaan zit er even niet bij, dus zoeken we rustig alle spulletjes bij elkaar.

Met mij winkelen is echt geen feest, ik ben erg efficient en praat gewoon niet veel en kan er zeker geen uren over doen. Gelukkig komt dat soms goed uit en kunnen we wel snel over dingen beslissen. Op wat kleine dingen na zijn we er ook wel redelijk uit wat we willen, in het huis hoeven we weinig meer te doen dan wat meubels plaatsen en verplaatsen.

Vandaag gingen we naar Rotterdam (Burghout) en het was erg druk. We gingen voor de kinderwagen, en dat is ook gelukt (en een wipstoeltje gekocht). Het is een Quinny Freestyle 3XL Comfort geworden. Nu zit ik met een ander punt. Je kunt zaken zo duur maken als dat je zelf wilt. Prijzen zijn soms bizar en het loont dus om goed op te letten. Sommige noemen mij een krent of een gier, maar ik vind gewoon niet dat je overal geld tegenaan moet smijten omdat het allemaal het beste moet zijn voor het kind. Laten we eerlijk zijn: De eerste drie jaar vergeet het toch, en een beetje comfort en veiligheid is dan genoeg. Een autozitje lenen/krijgen we van John en Mariska en deze sluit perfect aan op de kinderwagen (kun je er gewoon op klikken). Anyway, we waren kwijt: 334 euro, da's 160 euro korting en minder dan het bedrag dat ik dacht kwijt te zijn (had op 400 gerekend). Bij het uitpakken ben ik positief verbaasd. Erg degelijk, veel spullen en goed over nagedacht. De prijs vind ik wel aansluiten bij het product en dat had ik niet verwacht.

Cindy krijgt nu snel een buik en daar kan ik haar heerlijk mee plagen: "Dat is niet allemaal van het kind hoor!" doet het erg goed en "Tjee, die grote billen, hoort dat ook bij de zwangerschap?" jaagt haar op de kast terwijl het allemaal perfect normaal is en ze er heerlijk uit ziet (okee, okee, dit is strategie).

Dan nu de foto's:

Wipstoeltje

Reiswieg

Voor na de 6 maanden...

En voila, een mooie buik

Henri

~~~~
Leven is alles en het enige wat je écht hebt. Dat inzicht plaatst de rest in perspectief. Zelfs het leven wat je geeft is niet van jou, maar bij jou.