4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Dik en dikker

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 27 Apr 2006 : 20:58:15
Nee gein, ik had geen titel, dus ik schrijf maar wat.

Ik blijf het over V for Vendetta hebben, ik ben nu een keer met Cindy geweest. En Cindy vond hem in ieder geval leuk. Ik kan niet wachten om hem op DVD te kopen. Ben echt verliefd op die film.

Vrijdag zijn hebben we een pret-echo laten maken. Dat is dan 3D gesimuleerd en vooral de eerste vijf minuten waren wel apart. Hij hield zijn gezicht goed verborgen achter een arm en een been, maar de stukjes die ik opgevangen heb waren wel bijzonder. Ik zal een stukje ervan incl. foto’s nog in het babyboek plaatsen (http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=538 )

Vrijdag avond ben ik met Ray, Anna (een leuke collega van Ray), Marc en Saskia weer naar Paradiso geweest omdat Hooverphonic daar speelde. Ik ben gek op Paradiso en ga dan al snel mee, al ken ik de band niet erg goed. Herkende toch nog wat nummers en het was wel weer leuk om daar te zijn. Ook blijft Amsterdam een vreemd vertrouwd gevoel geven en ben ik er graag.

Zaterdag kwam mijn half-zus Marlene eten bij ons en het was lang geleden dat Cindy na twaalven op bed lag. Gezellig dus! Marlene heeft genoeg stof om avonden mee te vullen. Onlangs was ze nog op een persoonlijkheids (eufenisme) training geweest van meerdere dagen waar ze best vol van was. Niet gek, als je bedenkt dat ze daar ook nog eens een leuke man tegen het lijf loopt. Niet gevraagd of ik dit mocht plaatsen, daarom desteleuker.

Zaterdag ochtend had ik mijn vader aan de lijn. Tijdens dat gesprek zat ik onze tuin te bewonder, toen het me ineens opviel dat het bankje weg was. Het is een gammel bankje en kon werkelijk geen reden verzinnen waarom iemand dat zou jatten. Cindy is gaan rondkijken of ie gesloopt was of ergens in het water lag en ik maakte me al boos. Uiteindelijk stond ie op de steiger achter het tuinhuisje. Er lagen geen peuken of drank dus we denken dat een (brutaal!) stel dat ding gepakt heeft en op de steiger is gaan zitten. Ik kan er wel om lachen en ik hoop dat het in ieder geval een romantisch moment geweest is.

De kinderkamer is ook redelijk af en mooi en ben er trots op. Iedereen die komt die vind hem ook mooi, aan de andere kant, wie zou zeggen dat ie niet mooi is. Dat vraag ik me dan wel eens af. En zou ik het zeggen als ik het niet mooi vond?

Zondag hebben we gewandeld door de woonwijk Nesselande tussen Zevenhuizen en Capelle a/d Ijssel. In tegenstelling tot leidscheveen en ypenburg vind ik Nesselande een beter project. Meer ruimte, meer recreatie en al meer faciliteiten aanwezig. Een redelijk deel van de familie van Cindy woont er en we noemen het “De Commune”. Toen Cindy en ik besloten te gaan samenwonen heb ik haar aanboden een huis te kopen daar. Gelukkig was ze blij met mijn huis, anders had ik elke dag in de file gestaan naar Zoetermeer.

Er zijn nog een hoop dingen die ik wilde schrijven, vooral vanochtend was ik gedreven, maar het slipt weer weg tussen mijn vingers en ik plaats het nu maar zoals het is. Raw like sushi.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1