4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Speed

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 25 Sep 2006 : 09:56:27
Vroeger toen ik een jaar of veertien was had ik een Atari ST. Niet de spelcomputer maar een systeem wat wel op Macintosch leek. Ik had ook een syntheziser (Korg M1) en daarmee kon ik een heel orkest nabouwen. Op die Atari had ik ook een spelletje Lotus Esprit. En daarmee kon je met z’n 2-en racen en dat deed ik dan met Raymond, soms wekenlang elke avond. Dat racen is er altijd ingebleven en ook op de X-box en de Playstation 2 hebben we heel wat uurtjes geraced. Een paar jaar geleden hebben we op het circuit van Zandvoort gereden en dat was ook erg leuk maar ik had nooit gedacht dat ik echt zo racen op een circuit.

Welnu, dat heb ik wel afgelopen Vrijdag gedaan. Op het circuit van Zolder. Donderdag avond ben ik er met Dennis heengereden; slapen in Hasselt wat een leuke stad is. Het was zwoel avondweer en we hebben op een terras lekker gegeten en gedronken. De volgende ochtend vroeg op en begin van de avond pas thuis.
In de eerste theorie sessie (het was een lesdag) vertelde de leraar dat we “Traag, zeer traag” het parcour gingen verkennen en dat vandaag alleen was om techniek bij te brengen en “stress” weg te nemen. Ik was erg bang voor een flauwe dag, maar geheel onterecht!!

De enige regel is dat je elkaar niet in mocht halen en de groep van negen voorgereden werd door een instructeur. Maar door de dag heen ging deze steeds sneller waardoor je op bepaalde moment gewoon je best moest doen bij te blijven. Dat noem ik racen! Met 130 Km per uur door een bocht met praktisch je voeten tegen de grond.. Dat noem ik een adrenaline-kick! Het werd steeds heftiger en het was echt wel zo hard mogelijk door een bocht en gas open! Ik heb groot respect voor m’n motor gekregen en ben ook blij met de keus van motor die ik heb gemaakt! Dit was echt een dag om nooit te vergeten en ik wil hier absoluut een vervolg aan geven! Voor elke motor-liefhebber is dit een absolute must!! Dichter bij het motorgevoel kun je niet komen. Heb foto’s besteld en deze zal ik zeker met gepaste trots tonen.

Met ongepaste trots wil ik ook een andere doorbraak melden: Leon heeft vannacht (van zondag op maandag) doorgeslapen!!! Hij was wel erg lief de laatste dagen, maar ook wat huiliger. Gisteren vierden mijn schoonouders 37 jaar huwelijk bij hun thuis (met z’n 6-en), lekker eten en Leon natuurlijk ook mee. Die had al niet veel geslapen die dag, en had er in de avond ook weinig zin in. Flink huilen en we zijn op tijd terug gegaan. Om negen uur had ie zijn fles gekregen en was daarna wel meteen in slaap gevallen in ’n eigen bedje. Om tegen kwart over zes pas wakker te worden. We hebben heerlijk geslapen en na zijn fles vanochtend ging ie gewoon weer verder tukken. Mijn held .

Zaterdag had ik een dagje alleen met Leon, Cindy had vrijgellendag van Monique die a.s. vrijdag gaat trouwen. Leon logeert dan voor het eerst bij zijn oma, mijn moeder. Dat is ook weer een mijlpaal. Hij krijgt overigens ook langzaam het besef dat ie handjes heeft, en dat lachen naar de baas erg handig is als je vertroeteld wil worden. Hij groeit als kool en wordt steeds zwaarder. Ik kan me geen lievere baby voorstellen en besef ook wel dat het niet makkelijker wordt als dat het nu is, ik geniet er nu dus ook van.

Deze week is weer zo’n punt waarop de routine veranderd. Cindy gaat weer aan het werk morgen. Mijn moeder past dus twee keer op per week, en ik ben benieuwd hoe Leon reageerd op zijn nieuwe ritme. Overigens ben ik ook benieuwd wat Cindy van haar nieuwe ritme gaat vinden. Interessant dus. Vooralsnog ben ik gewoon erg blij, ook dat Cindy en ik nog veel oog voor elkaar hebben. Ik hoor dat dat ook nog wel eens anders is. Heb me in ieder geval voorgenomen meer weekendjes weg te gaan samen of met z’n 3-en en dus wat meer dingen te ondernemen. Nu is dat wellicht nog makkelijker dan over een jaar. Of niet. We zien wel...

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1