4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Leon duimt

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 07 Jan 2007 : 20:33:37
Ik had niet verwacht dat het nog zo gebeuren, maar Leon heeft zijn duim gevonden. Of eigenlijk duimen. Met veel gesmak laat hij het welgevallen. Nu geven we hem s avonds ook geen speenmans meer. We vinden duimen wel positief. Potjes eten vind hij heerlijk en nu mogen we ook grotere potten geven. Zijn tanden zijn nu behoorlijk door en daar kan hij ook goed mee bijten. Het groeit als kool en gaat al naar de 8 kilo toe. Mijn moeder stopt hem nu al in het grote bad omdat hij het kleine badje bijna is uitgegroeid. We gebruiken nu ook de reiswieg niet meer maar de gewone kinderwagen, heeft ie wat meer te zien. Vandaag waren we op de verjaardag van Jorg en daarna de zestigste verjaardag van de moeder van Cindy. We kwamen om kwart voor acht in de avond thuis en Leon was doodmoe. Niet gek, hij had de hele middag en avond zitten spelen met iedereen. Bert, een oom van Cindy had hem ook weer de slappe lach bezorgt en hij bleef uiterst vrolijk. Dan zijn we echt beretrots op hem en hopen meteen dat het een goed voorbeeld wordt voor de broer, neven en nichten van Cindy. Leon is verders heerlijk lui. Omdraaien doet ie nog niet zonder hulp, en als ie tegen zevenen naar bed gaat houdt ie het best tot de volgende ochten negen uur uit. Daarvoor wordt ie wel wakker maar gaat ie lekker zitten brabbelen en zijn bed en hoeft ie er nog niet uit. Heel wonderlijk allemaal. Als er ooit een 2e komt (en dat hoop ik!) dan zal dat waarschijnlijk wel aanpoten worden, we zijn nu echt verwend.

Maar goed. De feestdagen waren leuk. Ben nog wel flink ziek geweest, maar de week vrij tussen kerst en oud en nieuw waren wel nodig. Vakantie en vrije tijd zijn echt belangrijk om je goed te blijven voelen en in 2006 ben ik gewoon niet op vakantie geweest. iets dat eigenlijk nog nooit is voorgekomen in mn leven.

Ik heb overigens mijn hypotheek verhoogd. Aan de ene kant om een holding op te kunnen zetten (en daar moet je 18.000 euro in storten), aan de andere kant om te kunnen verbouwen. De badkamer loopt nu wel op zn eind en de keuken gaat ook geen jaren meer mee. Daarnaast, als Leon in de tuin gaat kruipen zal ie weinig van zijn knieeen overhouden met de grindtegels die we hebben. Het grasveld is meer een mosveld en de tuin is gewoon niet netjes meer. Ook moeten we hekken gaan plaatsen omdat we niet willen dat Leon nu al gaat zwemmen.

Bij de Shell heb ik een navigatiesyteem gekocht van Navman (F20) voor 129. Super ding! Loopt als een trein en heb hem 1 keer gebruikt (uittesten). Daar gaat het verder ook niet om. Ik wil op zich geen navigatie systeem omdat je er dommer van wordt en het alleen maar uit je auto gestolen kan worden. Maar voor die enkele keer dat het wel uitkomt wil ik dat we uitproberen voor zo weinig geld.

Twee keer heb ik op het punt gestaan een HD tv te kopen. Toch zie ik er weer vanaf. TV signaal ziet er vaak niet uit op een plat scherm en net als met breedbeeld duurt het jaren voordat het eindelijk eens doorbreekt. Maar heb nu een XBOX 360 en op een normale TV mis je heel veel van de grafische mogelijkheden. Het komende jaar zijn er nog genoeg dingen. Trouwen, Fiets voor Cindy, vakanties, aanpassingen in tuin, wat CV werkzaamheden etc.

Met werk gaat het op zich goed. Het product is redelijk klaar en we zouden eigenlijk de 1e week van Januari live gaan, maar hebben we toch nog uitgesteld. Aan de ene kant omdat de noodzaak er nu niet is en wijzigen na Live datum lastiger is dan ervoor. Aan de andere kant hebben we ook besprekingen met een ander bedrijf dat de software in wil gaan zetten op zon grote schaal dat en een participatie BV voor opgezet moet worden. Omdat zoiets grote gevolgen heeft voor de bedrijfsvoering is een Live datum op dit moment even geen top-prioriteit.

Cindy heeft een boek gekocht van (jawel) Sonja Bakker. Niet dat we dat echt gaan volgen, maar lezen kan geen kwaad en we hebben al wat recepten uitgeprobeerd. Afvallen is wel iets dat op het verlanglijstje staat. Ik weeg nu 88 kilo en ik zou graag maar 82 wegen. Cindy wil ook wat kwijt. Heb me ook voorgenomen meer op de fiets te gaan. Dat is de 1e week goed gelukt ondanks het k*tweer, daarnaast doe ik ook weer oefeningen voor mijn buik, rug en armspieren. Met Leon die zwaarder wordt is de belasting op mijn rug ook toegenomen en moet ik eigenlijk wel.

Dit is een ongeinspireerd verhaaltje geworden, meer beschrijvend dan verhalend. Maar goed, het staat er in ieder geval. Ik heb me namelijk ook weer voorgenomen regelmatiger te schrijven en fotos te plaatsen.

Aankomende dingen zijn: Ik ga weer circuit racen met de motor in Mei. Deze maand gaan we ook nog een weekendje Landallen, met Pasen gaan we met een groep een weekendje ardennen, en we moeten natuurlijk toch serieus na gaan denken over trouwen en hoe we dat dan willen.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1