4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Ontwikkeling

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 01 Mar 2007 : 11:35:14
Vandaag is een werkdag, maar mijn moeder is ziek en daarom ben ik vandaag met Leon. Dat is wel ff omschakelen, maar het is best lekker weer buiten en ik vind het eigenlijk wel leuk om weer de hele dag samen te zijn. Leon zijn ontwikkelingen gaan nu best snel. De laatste dagen hou ik hem wel vast, maar laat ik hem staan. In het begin liet ie zich direct door zijn hoeven zakken, maar nu staat ie echt met zijn hele voeten op de grond en op eigen kracht. Dat is wel vreemd en daarom buigt ie snel naar voren om te kijken hoe dat nu zit met dat staan .

Omdraaien doet ie nu ook beide kanten op en je merkt dat ie zich steeds makkelijker voelt met bewegen. Zijn bewustzijn groeit. Hij experimenteerd steeds meer met zijn stem en dan lijkt het soms echt op woorden. Niet dat ik de illussie heb dat ie weet wat ie zegt, maar hij oefent echt met zijn lippen, tong en mond om een ander geluid te produceren en luistert daar dan graag naar.

Vooral door Cindy’s inspanning (of ontspanning), kan hij zichzelf ook steeds wat beter vermaken. Ofwel, Cindy gaat niet de hele dag met hem troetelen en spelen en dat is een goede eigenschap. Ik ben daar wat minder sterk in en als ie “piept” heb ik de neiging er meteen op te reageren. Echt huilen doet ie heel weinig en bijna altijd houdt het direct op als je naar hem kijkt en hem aandacht geeft. Behalve als je zijn eten vergeet dan meld ie zich wat serieuser, maar het is voornamelijk een tevreden en superlief kind. Ik ben zo benieuwd wat voor soort jongen het wordt. Druk, rustig, serieus, verlegen, ondeugend, lief, of van alles wat. Ik heb er een goed gevoel over dat dat wel goed komt, soms kan ik niet wachten en soms vind ik het jammer dat ie dalijk geen baby meer is. Het is heerlijk om met hem te knuffelen en te lachen om zijn capriolen. Natuurlijk wil ik dat ie snel is met dingen, maar aan de andere kant: Als ie het eenmaal kan veranderd alles!

Gisteren zei Cindy tegen me dat het het zooo zielig zou vinden als ie dan voor het eerst gekwest word, en als ik daaraan denk voel ik al bijna tranen prikken. Maar het hoort er allemaal bij, of zoals Matthijs het zou zeggen “Een mooi boeket van emoties”. Alles meegenomen (en dan sluit ik het onderwerp af), zou ik met liefde ook een 2e kind willen. Je weet nooit of dat lukt of wat het brengt, maar zoiets moois wil ik graag vaker meemaken. Tot nu toe knijp ik in mijn handen dat we er zo van kunnen genieten, ook als ik zie hoe mooi de oma’s het vinden. Vorige week vierde Stefan en Michel kun verjaardag en zijn de moeder van Michel tegen me: “Je moeder straalt helemaal als ik haar zie, ze is zo trots als een pauw”. En zo is het. Maar nu is ze ziek en hoop ik dat ze zich snel beter voelt.

Niet alleen Leon ontwikkelt zich. Wij –als Arcencus- doen dat ook. In meedere opzichten. MaxCC is live, maar we zijn nog niet erg commercieel. Gelukkig kunnen Ferry, Jenny en ik er ook wel van genieten. We hebben een hoop te leren en dat zullen we ook. Daarnaast hebben we visjes in de vijver en zijn we wel in beweging. Succes zal meer een kwestie van tijd zijn en op het moment hebben we nog geen idee wat de doorbraak gaat worden. Maar dat ie er komt, daar twijfelen we niet vaak aan. Niet alleen is het het juiste product op het juiste tijdstip, er zit zoveel visie en filosofie in die nieuw is als je het vergelijkt met alles wat er op het net te vinden is, dat het wel ontdekt moet gaan worden. We zijn nu documentatie, demofilmpjes en de website aan het maken. We gaan ook grote IT bedrijven demo’s geven en het is wachten op de juiste persoon die het in kan schatten voor wat het waard is.

De laatste tijd ben ik in de avond ook mijn kennis aan het bijspijkeren. Hugo, Ferry en de gastprogrammeurs die we wekelijks zien lopen best op me voor en vandaar dat ik een inhaalslag aan het maken ben. Kijk op www.henrikoppen.nl voor het postcode boek in applicatie vorm. Als ik de applicatie aanpas en je start de applicatie opnieuw op, zul je meteen de nieuwste versie krijgen. Eigenlijk op dezelfde manier als dat Microsoft het doet.

Leon wordt wakker, we moeten zo lopen om een pasfoto te maken.

Misschien dat ik later nog doorschrijf ofdat het een nieuw topic wordt…

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1