4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Recensies
 Boeken
 Komt een vrouw bij de dokter - Kluun

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 04 Mar 2007 : 20:24:58
Komt een vrouw bij de dokter – Kluun (Raymond van de Klundert)

Isbn – 9789057593918

www.kluun.nl

Dit boek heeft Cindy van Marc voor haar verjaardag gehad. Nadat zij het gelezen had ben ik er direct mee begonnen en vandaag (zondag 4 maart 2007) heb ik het uit.

Het verhaal gaat over Stijn en is uit zijn perspectief geschreven. Stijn is monofoob: Hij heeft een ziekelijke angst om monogaam te leven en gaat dus veel en vaak vreemd. Stijn heeft een vrouw Carmen en een dochtertje Luna van twee. Carmen is een mooie vrouw maar krijgt te horen dat ze kanker heeft. Het verhaal beschrijft de hoe Carmen zieker wordt en hoe Stijn er mee omgaat.

Het is vlot geschreven in eigen stijl. Grappig en nederlands. Leuk ook als je de locaties kent. Locaties, personen en begrippen worden in kadertjes steeds grappig beschreven en geven het boek een eigen stijl.

Ondanks dat het een drama is, ik heb ook wat tranen gelaten, al is het geen zware kost. Omdat de schrijver zijn vrouw ook op soortgelijke manier verloren heeft, voelt het aan alsof het geen fictie is.

Ik vloog door het boek heen en het pakt net zo makkelijk als de “Da Vinci Code” pakte. Als je eenmaal begint wil je het uit lezen en snel.

Ik wil zijn andere boeken ook lezen. En dan ga vertellen of ik hem echt briljant vind. Dit boek was in ieder geval prachtig!

Als ik een cijfer moest geven, zou ik een ruimte acht en half geven.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1