4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Knooppunten

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 16 Apr 2007 : 21:35:49
Soms heb je dat een aantal gebeurtenissen samenvallen in een korte tijd die later een herinnering vormen of die toch een belangrijk moment in mijn leven inluiden. Sommige gebeurtenissen houden verbinding met elkaar of hebben een symbolisch verband. Dit is wat ik een knooppunt noem. Gisteren –maandag eerste paasdag- was zo’n knooppunt. Afgelopen weekend zijn we wezen mountainbiken in de Ardennen. Omdat er nog een stel was met een baby van vierenhalve maand die meeging hebben wij Leon ook meegenomen. Dat was best zwaar, maar ook heel leuk. In totaal waren we met z’n veertienen in twee huisjes (Leon en Julie dus meegenomen). We hebben nog wat leuke foto’s maar die plaats ik een andere keer.

Uiteraard werd Leon ziek. Vorige week waren Cindy mijn moeder en ik al ziek geweest, maar in zo’n huisje staat ie ook vaker op de tocht en het hoort er nu eenmaal bij. Thuis gekomen had ie 39.3 en dat was wel zielig. Ontstoken oog en verkouden als maar zijn kan. De dag dat we terug kwamen was ie wel een stuk beter, maar in de navond wilde hij maar niet slapen en huilde hij onverwachts heel veel. Dus ik denk dat ie ergens pijn heeft, maar geen idee wat. Uiteindelijk is ie in slaap gevallen, maar het bleef een onrustige nacht.

Nu is het een week later (Eerste 2 alinea’s had ik al opgeschreven, maar de rest van de week was nog steeds heel druk) en weet ik waarom ie zo slecht sliep. Leon heeft ineens vier tanden! Dus mr. Two tooth is Mr. Four teeth geworden!

Om toch op de knooppunten terug te komen, mijn halfzus is zwanger! Totaal niet verwacht en aanzien komen, maar wel fantastisch nieuws. Iets meer dan een jaar geleden was ze nog vrijgezel en nu heeft ze een leuke man en een kindje op komst!

Minder nieuws is dat we Floortje in hebben moeten laten slapen. Ze was de laatste twee weken enorm afgevallen en at heel weinig. Bij de dierenarts gekomen hoorde we meteen dat ze op sterven lag en hebben we meteen de knoop doorgehakt. Dat was toch even tranen met tuiten.

Leon is druk en levendig en vreselijk ondeugend. De commode is een gevecht met lachen en huilen en ook het eten wordt niet meer als een serieuse aangelenheid ervaren. Wat wel heel gaaf is dat het communiceren is begonnen. Hij kan kleine dingen na doen en dat is heeeel lief. En nu heeft ie er dus een paar tanden bij.

Werk is zwaar de laatste tijd. Veel moeilijke maar belangrijke beslissing, een pittige nieuwe opdracht en gewoon een gevoel van geen controle hebben en een hoge werkdruk. Dat in combinatie met veel verantwoordelijkheden en afspraken maken het tot een pittige tijd. Vaak voel ik me een beetje ziekerig en nu loop ik met een vreselijke kriebelhoest. Daarnaast gaat het niet goed met Nicole en al met al is dit dus een zware tijd.

Dit weekend hadden we een surprise etentje met Co & Peggy, en soort late reactie op onze vakantie bijna twee jaar terug voor hun 12 en half jarig huwelijk.

Dit weer dit weekend was overigens bizar. In Amerika zijn er nu veel stormen, sneeuw en is het weer ook van slag. Dat niemand hier een relatie tussen legt….

Onsamenhangend dit relaas, toch hangt alles samen. Laten we hopen dat de tijd net als het weer steeds beter wordt…

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1