4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 21 Oktober 2007: Lopen is goud

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 22 Oct 2007 : 21:05:12
Sinds Leon lekker rondstapt is het een engeltje, je kan zoveel meer doen zoals gaan naar de speeltuin en gewoon lekker rondstappen in het stadshart. Hij slaapt nog maar 1 keer per dag en is aan het eind van een dag om zeven uur 's avonds goed afgedraaid. Dan slaapt hij tot een uur of zeven en in het weekend zoest ie dan nog door tot acht uur half negen. Ideaal dus. Ook het weer werkt goed mee al was het vandaag koud op de fiets.

Gisteren was ie bij Co en Peggy op Co zijn verjaardag. Hij vond het wat druk en was daardoor wel wat huilerig. Als we dan buiten even met hem gingen lopen was ie gewoon vrolijk, dus het moet de drukte zijn geweest. Leon luisterd best goed en snapt wel dat iets niet mag. Er stond leverworst op de tafel en hij kwam er niet aan, maar wilde het wel heel graag. Ik had hem dus een plakje gegeven en gezegd dat dat het enige plakjes was wat ie kreeg (anders wil ie zijn andere eten niet). Hij bleef maar naar de worst kijken, maar bleef er wel af al koste het hem zichtbaar moeite. Hij zat echt in zijn handen te wrijven en dat was zo'n lief gezicht!! Ik zei tegen Cin dat als we even weg zouden lopen hij wel zijn slag zou slaan, en verdomd. Twee tellen keken we niet en hij ging er meteen met drie plakken vandoor! Heerlijk stout vind ik dat.

Hier zijn nog een paar foto's:

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1