4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Tukmeister II

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 09 Mar 2008 : 21:38:25
Tot een maand of 10 deed Leon aan goed doorslapen (op de eerste 6 weken na), daarna is het een hele tijd een stuk minder geweest, zodat ik er elke nacht wel minimaal één keer uit kwam. Nu is Leon weer onze tukmeister. We hoeven er eigenlijk zelden meer uit in de nacht en hij slaapt nu ook gewoon lekker tot zeven uur door. Als ie wakker wordt gaat ie eerst nog even zingen en spelen in bed en voor half acht is het niet echt noodzakelijk om op te staan. Heerlijk. Maar overdag neemt ie het er ook steeds langer van. Gisteren lag hij kwart over twaalf op bed.... En kwam hij iets voor vieren zich pas melden!! Slapen is goed, dus ik laat hem lekker als we toch geen afspraken hebben enzo. Dan mag ie ook best tot acht uur in de avond doorspelen. Vandaag is het rukweer en hij is al weer ruim twee uur onder weg. Heb nog even wat nieuwe programmeer technieken doorgenomen en het regent constant. Nog geen idee wat we zo gaan doen, dus als ie lekker ligt ga ik hem niet wakker maken.

Wel zie je dat kleine kinderen heel dicht bij hun emoties zitten. Als er iets gebeurd wat ie niet wilt kan hij woest worden. Gelukkig geven wij daar niet aan toe en is het een minuut later ook weer goed. We voetballen nu elke dag wel een uurtje en ik heb daar veel plezier aan. Vanochtend weer wat nieuws op mijn WII ontdekt. Als je er een fotokaartje met foto’s opzet kun je ze heel mooi als diaserie bekijken op een manier waarop Muvee dat ook doet.

Afgelopen donderdag zijn we met Arcencus naar de herolympics geweest. Een launchparty van nieuwe producten van Microsoft. De hele dag was gevuld met kennissessies, maar al snel voelde ik hetzelfde wat ik ook jaren op school heb gevoeld.... slaap. Ik kan gewoon niet lang luisteren, ook al is de stof an sich best interessant. Het was verder wel een leuke dag, maar ook zwaar en lang. Daarnaast was ik de hele week al niet erg lekker, en dat helpt dus ook niet.

Zowel het schrijven als het sporten wil nog voor geen meter lukken, en zelfs mijn voorgenomen oefeningen om soepel te blijven verzaak ik. Ik loop er al jaren over te zeiken, maar wil het proberen niet opgeven. Als iemand een goede suggestie heeft....

Het is nu zondagavond en we komen net van de ouders van Cindy af. Het was rukweer en borrelen is altijd wel gezellig en deze keer was niet anders. Leon was weer een engeltje en op de terugweg zat ie maar naar de maan te wijzen en dan zegt ie “Maa, maa”. Zo’n lief kereltje is het. Om half negen waren we thuis en was ie wel een beetje van streek (toch te laat geworden), maar hij ging meteen slapen en was binnen no-time vetrokken. Op dagen zoals deze is er niets mooiers dan vader zijn!

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1