4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 12 Mei 2008: Leon is los!

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 12 May 2008 : 15:28:35
Deze heerlijke warme pinksteren (vrijdag was ik ook al vrij) zijn gewoon een korte vakantie in eigen land geweest. Hier zijn nog wat foto's van de afgelopen tijd.

Omdat hij in de tuin zijn ei niet kwijt kon hebben we wat speelgoed gekocht (al dan niet via marktplaats). Een zandbak, een huisje, keukengerei, waterpistooltjes en dergelijke. De zandbak heeft een deksel en die deukt in als Leon op er gaat staan, die wordt meteen als springding gebruikt en omgekeerd gaat hij er ook wel eens inliggen.

Hij praat wonderwel en gebruikt steeds vaker twee woorden. Alles wat we aanwijzen kent hij wel min of meer bij naam, maar hij legt ook verbanden. Als ik zeg "telefoon toren" dan zegt hij "bellen!". Als ik vraag "Wil je een potje fruit?" dan zegt hij "Appel". Nu hij door heeft hoe het werkt gaat het wel heel erg hard. Een keer voordoen is vaak al genoeg.

Hij is niet verlegen naar volwassenen, maar heeft nog weinig met kleine kinderen, hij weet nog niet goed hoe hij ermee om moet gaan en houdt zich dan liever afzijdig. Maar na een tijdje komt ie wel los en is hij goed gezelschap.

Nu op naar de foto's

In zijn huisje lekker koken.

Ook als hij een koekje krijgt eet hij deze het liefst in zijn eigen keuken op.

Hij wil altijd met zijn neus bovenop de tv, maar soms vind hij bankhangen ook prima.

Heerlijke foto. Hij was een croissant in zijn nakie aan het vernietigen. Toen ik vroeg of hij mamma een hapje wilde geven leek hij aanvankelijk dat te doen. Het laatst moment gaf ie lekker niets en stopte de hap zelf in zijn mond. Kijk eens wat een voldoening dat heeft (wraak, want wij plagen hem ook nog wel eens).

Mooi scherpte diepte (net geen goede lens genoeg om het verder te brengen)

Terug plagen met hapjes net niet geven, of is het poseren?

Nieuwe broek.

Dit heeft ie zelf gedaan

En mamma een schepje er bovenop.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1