4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Speciaal
 Opinie
 Hopeloos...mensen snappen het internet niet.

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 26 Jan 2009 : 20:32:26
Ik krijg nu van diverse kanten mailtjes van mensen die waarschuwen dat Hyves ervoor gaat zorgen dat je door Google gevonden kan worden.

HET WERD EENS TIJD!

Echt, ik snap niet waar mensen nu het probleem zien? Hallo…. Het is 2009!?!?! Google is your friend! Heb je dan geen LinkedIn profiel? Dan ben je al jaren GOED te vinden, en dit is PRECIES de bedoeling. Het zal wat zijn. Zoek je vrienden op Hyves…. KUN JE ZE NIET VINDEN! Heh, dan is nu net de grote kracht weg waarvoor het is bedoeld.

Hyves bied zeeën van privacy. Je kunt alles nu net zo netjes uitzetten. Oja, van de mensen die het mailtje verstuurden… kon ik er 3 direct vinden in het telefoonboek bij DeTelefoongids.NL Met adres en telefoonnummer. Kom we zetten een slot op de deur en hangen de sleutel naast de bel ;-)

Echt, mijn mond viel op de grond. Dalijk ga je nog beweren dat je voor Hyves moet betalen! Hihi (die heb ik ook vijf keer gehad, maar eerlijk is eerlijk, dit mailtje over privacy klopt in ieder geval, dat mailtje dat je voor Hyves moest betalen werd zacht gezegd niet door de slimste verstuurd).

Misschien ben ik dan wat bot, maar hopelijk zet dat mensen aan het denken voordat ze een mailtje sturen.

Hehe… als privacy matters dan kijk je naar dit filmpje: http://www.privacymatters.nl/
Dat gaat tenminste ergens over….

Henri Koppen
26 januari 2009