4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Wagenpark compleet

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 12 Jun 2009 : 15:28:35
Hehe, altijd weer een mooi moment om een auto op te halen. En ook weer positief verbaasd. Natuurlijk wordt je auto opgepoetst en is ie nooit meer zo mooi als de dag dat je hem krijgt, maar ook de inhoud bevalt me. Mooi systeem om de achterbak te scheiden van de cabine (met een verstelbaar net), weten waar de files staan en er zodoende omheen kunnen rijden (uitgebreide ge-integreerde navigatie), en zelfs de carkit klinkt voor de verandering…. Goed!

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=715

Nu moet ik zeggen dat die Ka van Cindy ook prima rijdt! Een heerlijke wagen en veel meer stijl dan de Golf. De Golf heeft slechts 0.2 meer liter inhoud en toch bijna twee keer zoveel PK’s, vooral de turbo maakt het verschil. Helaas moet ik vandaag gewoon mijn werk afmaken, maar vanavond ga ik wel weer een stukje rijden. Met twee kinderen heb je nu eenmaal voldoende laadruimte nodig en de Golf is daarvoor groot genoeg. Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje trots ben, terwijl ik dat dom vind als ik het beredeneer met m’n verstand (de Golf is gewoon een leasewagen), maar goed, niets menselijks is mij vreemd.

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.