4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Leren leren

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 10 Mar 2002 : 22:22:58
Hehe, een verwarrende topic naam. FF kort want ik ben aan het leren, maar wil dit stukke 'inzicht' toch nog even kwijt.

Het is zondagavond en na het eten en de zwakste schakel ben ik weer aan het studeren. Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het leren van een aantal nieuwe programmeertalen ( .NET van Microsoft). Ik moet voor een klant een applicatie in deze nieuwe taal schrijven, en daarom moet ik mezelf wel eerst de taal eigen maken. Dat ging er moeizaam. Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest een stukje kennis op te doen. Elke keer wilde het maar niet lukken, maar op de valreep (ik moest Malinka naar huis brengen voor haar werk) lukte het allemaal net. Nu zit ik weer te studeren en ondanks dat ik pas een uurtje bezig ben, pak ik ineens heel veel stukje kennis op die mij al bijna op het niveau brengen dat ik werkelijk kan gaan beginnen met het bouwen van de applicatie (a.s. Woensdag moet ik met het programmeren beginnen).

Leren is een vermogen. Soms gaat het automatisch, en op school moet het, maar als je het zelf doet en wilt en je bent er echt bewust mee bezig, dan gaat het veel sneller dan als je er niet bewust van bent. Ik heb geloof ik een tijdje geleden al hierover geschreven, maar ik merk dat ik steeds beter wordt in het leren van dingen. Ik leer het leren dus . Zo nu is de naam van de topic verklaard.

Enne, over leren gesproken. Vandaag heeft Malinka voor het eerst in mijn auto gereden!! Errug eneverend. De eerste twee pogingen van Malinka mislukte, maar na wat aandringen ging ze er voor en toen het allemaal wilde lukken was ze erg enthouisast en kreeg ze meteen allemaal praatjes . Aan het eind had ze rode wangen van de inspanning en dat vertaalde zich weer in nog meer inspanning later op de dag

Morgen mijn auto wegbrengen voor wat reparaties (van die aanrijding van twee weken geleden), en weer even een spannende week op werk. Deze week moeten de dingen gaan gebeuren en zullen het werk voor de komende drie maanden bepalen....

Henri

3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Malinka Posted - 11 Mar 2002 : 18:49:41
Het was mij ook niet opgevallen, wel erg leuk ja.

O'ja Henri het was Chris die het zei, dat vind Martijn nietleuk

Henri Posted - 11 Mar 2002 : 14:28:34
Owh?! Was ik me niet van bewust. Maar zoals gezegd: FF kort... en dan flap ik er wel eens lange zinsconstructies uit, en ik doe niets zoiets als een Spellingscontrole. Er zitten wel wat meer rare zinnen in, en ik denk dat dit ook een beetje de charme is. Als ik veel van mijn topics teruglees dan zit dat vol fouten, toch zou het aanpassen de werking van het dagboek wat te kort doen.

Of is dit niet wat je bedoelde???

Ohw...... Shhhhht, Nu lees ik pas wat je bedoeld!!!! HAHAHAHA

Alsof er een verband is tussen Malinka die mijn auto rijd, en het feit dat ik hem weg moet brengen voor reparaties!!

Het blaadje valt, zou Martijn zeggen .

Hehe, dit is dus precies wat ik bedoel met Ad Hoc lopen prakken! Thx voor je oplettendheid!!

Henri
Raymond Posted - 11 Mar 2002 : 13:07:43
Hehe, learning to learn.

quote:

Vandaag heeft Malinka voor het eerst in mijn auto gereden!! Errug eneverend. De eerste twee pogingen van Malinka mislukte, maar na wat aandringen ging ze er voor en toen het allemaal wilde lukken was ze erg enthouisast en kreeg ze meteen allemaal praatjes . ...

Morgen mijn auto wegbrengen voor wat reparaties

Mag ik misschien even zeggen dat dit errug lullig leest.