4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Sinterklaas

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 06 Dec 2002 : 16:48:10
Gisteren kwamen de ouders en broertje van Malinka pannenkoeken eten. Dat was wel gezellig. Met zp'n ding waarop iedereen z'n eigen pannenkoeken bakt.Ik heb er nog een foto gemaakt, maar het maken van een digitale foto in het donker is best lastig. Het wordt snel te licht of er komen vegen van het bewegen.

Vandaag heb ik ook het laatste meubelstuk opgehaald, een tafelstoel (was eerder geleverd maar dan in twee stukken). Nu is mijn huis 'af'. Tuurlijk moet ik nog wat dozen uitramen, een kast in elkaar zetten en wat spullen verplaatsen, maar er komt niets extra meer in en eigenlijk is dat wel een gek gevoel.

21 December gaan we met z'n zessen (Mika, Clemence, Marc, Ray, Malinka en ik) bij mij eten. Malinka maakt het voorgerecht, Mika & Clemence het hoofdgerecht, Marc het toetje en Ray zorgt voor de drank, en ik dus voor het huis, de boom en de kerstmuziek. Een jaar of vier geleden hebben we dit eerder gedaan, en ook toen was het gezellig, dus waarom niet?

Dit was de laatste week dat ik 2 dagen bij Erbi heb gewerkt, de komende weken is nog maar 1 dag nodig. Het grote werk is dus af, en nu volgen alleen nog de details. Tuurlijk zijn er wel grote uitbereidingen nodig, maar dat zal gebeuren in fases, dus dat wordt onduidelijk wanneer daar nu invulling aan gegeven wordt. HRF (de andere opdracht), is ook grotendeels af, en daar ben ik bezig met de afronding. Het wordt dus tijd dat ik een nieuwe frisse opdracht vind, en de laatste week ben ik erg druk met de voorbereidingen bezig. Ik ben in de nieuwe taal waarin ik werk (ASP.NET) een applicatie aan het bouwen die ik aan bedrijven kan laten zien. Nu is dat moeilijk omdat de dingen die ik bouw bezit zijn van mijn opdrachtgevers. Daarnaast schrijf ik artikelen over mijn visie op het bedrijfleven en hoe de dingen zouden moeten zijn, en hoe deze bereikt kunnen worden. Ik heb het er al eerder over gehad, de 'Business-Link'.

Maar nu het eindpunt in zicht is voel ik pas werkelijk dat ik er vaart achter moet zetten en ik ben er al vier avonden mee bezig geweest. Uiterlijk gaat dat niet zo snel (je kunt de link vinden op de links pagina onder Test Area), maar onderwater ben ik de componenten aan het bouwen die aan het eind als stukken in elkaar gezet kunnen worden voor een aaneensluitend resultaat.

Hmm, dit klinkt niet meer als een dagboek, nouja, dat heb ik wel vaker de laatste tijd. M'n online dagboek bestaat al overigens 3 jaar en 1 maand.

Geen idee wat ik dit weekend ga doen, maar ik heb gehoord dat het zo koud wordt dat ze het nu al hebben over een elfsteden tocht. Dat ijs lijkt me wel aardig, dan kan ik van mijn huis uit naar het noord-A schaatsen. De buren zeggen dat het dan heel gezellig wordt in de tuin. Dat er mensen hete chocolade melk uitdelen en dat iedereen dan gezellig met elkaar praat. Misschien een moment waarop ik de mensen uit mijn buurt kan leren kennen.

Verders vind ik de kou weinig aan, toch ben ik wel benieuwd hoe mijn tuin er besneeuwd uit ziet....

2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 08 Dec 2002 : 18:45:05
Ik blijf bezig.

Het is nu zondag en het is verschrikkelijk koud !! .

Toch nog even naar het buitenpark geweest (is achter snowworld) en natuurlijk wat foto's gemaakt.
Zoals ik eerder zei ben ik een applicatie aan het maken voor op het internet. Dat loopt als een trein, nu werkt de mailmachine ook al, over een week of twee zal ik de link plaatsen want dan kun je er ook echt wat mee.

Verders zat Malinka aan te dringen dat ik snel de tuinkraan moest afsluiten, maar ik zat er erg tegenop om in de kruipruimte te kruipen. Uiteindelijk toch maar gedaan en het viel erg mee, maar toch blij dat ik het gedaan heb.

Henri Posted - 06 Dec 2002 : 22:42:45
Ik heb net Idols gekeken. Jaja, ik volg de meerderheid, ik vind het een prachtig programma! Het is jammer dat het maar een uurtje is, en dat er steeds zoveel afvallen. Zoveel mooie stemmen, ik zet er de tv harder als ze zingen.

Dat wilde ik even kwijt

En ik ben blij dat Wayne moest opzouten. Misplaatste arrogantie. Hoogmoed voor de val...