4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Recensies
 Films
 Bruce Almighty

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
jordi Posted - 01 Jul 2003 : 18:43:25
Met veel verwachtingen ging ik naar de film. Want al die grappige voor stukjes.
Maar, het viel redelijk tegen. Bij een echte lach film, denk ik meer aan echt 100% humor, soms wat normale stukjes, maar gewoon echte humor.
Maar dat was deze film niet echt.
Het was ook een redelijk saai begin. Toen de film echt op ze hoogte punt was, dus waar de film om draaide (dat hij de Krachten van GOD kreeg) begon het wat leuker te worden, meer grappen, meer humor.

Dus als je alle voorstukjes hebt gezien, dan valt de film tegen, maar het blijft een best leuke film.

Ik geef deze film dus een 7

Edited by - Jordi on 01/07/2003 18:45:44
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 03 Jul 2003 : 15:25:28
Ik ben gisteren (2-7-2003) ook geweest en heb me prima vermaakt. Of en toe iets te 'goedaardig', maar zeer vermakelijk en gewoon zoals het hoort. Jammer dat ze met de diverse trailers die ik gezien heb al erg veel bloot gegeven is.

Bij de aftitiling zie je nog wat bloopers die dus wel weer laten zien dat sommige dingen gewoon 'echt' zijn zoals de spraakverwarring (de concurrent van Bruce in de film).

Mijn mening : 7

Henri