4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Samen Wonen

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 23 Feb 2005 : 17:16:44
Dit is 4e dag dat ik samenwoon .

Alles is gelopen zoals we het bedoeld hebben, en het is heel gezellig met z'n viertjes (ik heb twee dames op leeftijd 'Japie en Floortje' erbij genomen). Het hele huis heeft ook wel een redelijk metamorfose ondergaan, en het is heel mooi geworden. Foto's plaats ik later, want ik zit nu op m'n werk en ben nu eindelijk gaan schrijven omdat mijn internet verbinding naar huis eruit ligt en ik dus niet kan werken.

Zaterdag was de verhuizing, en gelukkig hadden we veel hulp. Cindy zei nog dat het niet zo veel was en dat we al zoveel dozen met de auto hadden gedaan. Onderhand heb ik wat verhuis ervaring op gedaan en uiteindelijk was de vrachtwagen tot de nok toe gevuld (en nog spullen in de auto's van iedereen die hielp). Het frame van haar bed paste niet door de trap en we hebben het raam eruit moeten halen om het alsnog omhoog te krijgen. Het hele huis stond vol. Zondag was Cindy jarig (30!) en zijn we gewoon thuis gebleven en hebben de keuken ingericht en champagne gedronken. Na die maanden elk weekend bezig geweest te zijn, wordt je het wel een beetje zat, maar het indelen is zo erg nog niet omdat het veel voldoening geeft (buiten dat ik de helft in de keuken niet meer kan vinden). Het is best gezellig om thuis te komen en verwelkomt te worden door de poezen. En ik heb weer veel 'eerste keren' met dingen. De eerste keer dat Cindy al slaapt als ik thuis kom, de eerste keer dat ze voor me kookt (bij ons thuis), de eerste ruzie (nog steeds niet). Het is wel apart, zoveel zagen we elkaar niet, en nu elke dag, maar we zijn nog steeds erg lief voor elkaar. In het huis hebben we alleen de zolder nog die we op moeten ruimen, en het tegelen van het toilet. Verhuiskaarten hebben we al gemaakt, en nu moeten we de datum plannen voor een 'housewarming'.

Met werk gaat het best goed, maar het is wel echt doorzetten. Het eenvoudige uurtje-factuurtje gaat niet meer op, en ik moet nog behoorlijk groeien hierin. Maarja, als het makkelijk was kon iedereen het.

Ik had mijn oog laten vallen op een Skoda Octavia, maar het leasen op een net opgerichte onderneming is niet zo eenvoudig. En nu we een definitieve 'nee' hebbben gekregen van de lease-maatschappij ga ik me er ook op bezinnen of ik die Skoda nog wel wil. Marcella heeft zo'n Volvo S40 en die zien er ook goed uit. Als je je verdiept in leasen zie je dat niet alles zo logisch is. Een duurdere auto in aanschaf hoeft nog niet een duurdere leaseprijs te betekenen! Ook het kiezen van een Airco kan juist de prijs drukken!

Nou goed. Ik had veel plannen over wat ik allemaal op had kunnen schrijven, maar het komt mijn vingers niet uit. Ik sluit dus voor nu af, en ga wel weer verder als ik de foto's plaats. Vooralsnog ben ik een happy man.

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Lennart Posted - 24 Feb 2005 : 08:37:37
Hey dude,

Goed zeg! eindelijk samenwonen ;) teken dat het goed met je gaat. Je vertelt ook niets meer aan me hè. Wel lachen hoor! Ja nu moet er wel een familieauto komen hè.

Even over je leaseauto :) het gaat meer om de restwaarde dan de aanschafwaarde hè. Skoda is niet gunstig, peugeot/renault weer wel.. ach ja :) kom je ook wel uit. Ik had een cd-wisselaartje erbij gedaan, 1 euro in de maand extra voor een apparaat van 700 euro. Beetje vreemd maar ja ;)

Hey keep up the good work!

Lennart

Vriendje van henri