4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Van alles

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 14 May 2002 : 23:44:57
Mijn schrijffrequentie in mijn dagboek neemt weer toe zie ik .

Hier is een update van de gebeurtenissen de laatste paar dagen:

Raymond heeft zijn auto aan puin gereden. Hij belde me op het te vertellen, en ik leefde met hem mee. Echt K%^&@ voor hem! Hij had de auto nog niet zo lang, en het was gewoon pech. 99% van de tijd ben je scherp en let je op, en dan is er dat hele kleine dingetje wat je afleid, of je net iets anders doet reageren, en dan Boem! Het is niet alleen duur maar ook zo onpraktisch en na een ongeluk is het moeilijk om aan iets anders te denken dan dat ongeluk. Dan komen er ook weer dingen naar boven als "Had ik maar dit gedaan", of "had ik nog maar even een bakkie koffie gepakt" enz. enz. It Sucks Big Time!

Vrijdagavond zou ik met Malinka naar een 70's party gaan, maar dat ging niet door. Toen zijn we samen naar Crazy Piano's gegaan, ook omdat ik dan niet hoefde te rijden (10 minuten lopen) en ik dan zou kunnen drinken. Nou dat heb ik gedaan , was voor het eerst sinds een jaar of tien en de volgende dag begreep ik weer waarom ik nooit zoveel drink... Ik hou niet van tenten die super druk zijn, en Crazy is altijd druk, maar het grappige is dat je even 'door' moet gaan. Je gevoel van tegenzin loslaten en de sfeer over je heen laten komen. Dat ging wonderwel en eigenlijk hebben we uren gedanst en meegebralt. Ik vind het erg grappig en bijzonder dat we met z'n tweeŽn zoveel lol kunnen hebben met het uitgaan. Normaal vond ik het eigenlijk vaak niet bijzonder leuk om met z'n tweeŽn uit te gaan, maar met Malinka is dat anders.

Ook zaterdag avond was het weer laat en moest ik de volgende ochtend squashen. Vermoeiend maar ook weer lekker. Het geheim van sport is de grote voldoening die je voelt als je er echt voor 'gaat'. Helaas speelde mijn hand weer op en moest ik eerder stoppen. Later deed mijn hand zo'n pijn dat het schakelen in de auto moeite kostte. Ik schrok, want dit weekend hebben we motor weekend en een hele dag op je hand leunen op een motor is geen pretje, zeker omdat ik het ook niet gewend ben een hele dag op de motor te zitten.

Om de zoveel tijd zit ik in een dip. Dan ga ik weer met mijn kont draaien en weet ik niet meer wat ik wil. Dat uit zich dan in spanning met Malinka en dat kan best heftig zijn. Gelukkig komt dat allemaal dan weer goed en dan voelt het zoals een goeie huilbui. Het lucht op. Zakelijk kan ik heel rechtstreeks zijn, maar privť heb ik daar moeite mee, waarschijnlijk omdat gevoel dan een grote rol speelt, en op mijn werk heb ik emotioneel gezien niet zo'n binding en praat ik vrijuit. Ik heb nog veel te leren...

Vorige week had ik mijn nieuwe computer opgehaald, maar die deed het niet (goed) en heb ik hem weer terug gebracht. Vanavond heb ik mijn 2e cd-brander bij Mika geÔnstalleerd en meteen uitleg gegeven. Nu is het elf uur en omdat ik de laatste tijd best moe ben neem ik me voor om vroeg naar bed te gaan. Ik heb nu relax thee, en van de week probeerde ik het en merkte om dat het echt wel effect had. Alleen kon ik het niet laten nog een spelletje te spelen op de PS2 en was ik dus weer opgefokt en werd het weer ťťn uur.

Op mijn werk is nu alles duidelijk en komt het neer op stampen en produceren. Nu de ik weet wat er moet gebeuren heb ik er meteen ook 200% meer plezier aan en leer ik elke dag weer wat bij.

Verder gisteren nog samen met Malinka naar Temptation Island gekeken en dat is echt een programma waar ik voor thuis blijf. Het pakt me, en ik vind het zo echt.

Ik neem mijn digitale camera mee op de motor, dus volgende week weer foto's. Voor nu is het wel weer even genoeg en ga ik echt een serieuse poging doen om mijn kop thee te maken en te maffen.

Als laatste 'remaining of the day' nog een woordje over Pim. Hoe meer ik over hem lees, hoe minder ik vind dat hij een racist is, en hoe meer bewondering ik voor hem krijg. Maar ik hou niet van heldenvereering en vind niet dat LPF in de regering moet deelnemen. Ik hoop wel dat zijn standpunten meer gedragen zullen worden in het te vormen kabinet. Ik vin dook dat de politiek niet juist heeft gehandeld met de uitspraken die ze over Pim persoonlijk hebben gedaan, maar dat gedoe met Advocaat Spong vind ik dom en ik denk dat het zijn tweede grote zaak op rij wordt die hij gaat verliezen. Ik hoop dat de politici zich wel twee maal zullen bedenken voordat ze iemand zo afkraken, maar we moeten niet vergeten dat het 'Pim incident' hoe naar dan ook een incident is. Wacko's en doorgeslagen mensen zijn gewoon een stukje statistiek, het had ook iemand anders kunnen zijn die vermoord zou kunnen worden, en Pim is net als alle mensen een waardevol persoon, individueel gezien is er geen onderscheid. Dit soort geweld is altijd verschrikkelijk en nog meer voor de directe omgeving van het slachtoffer ongeacht wie het is.