4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Terug Van Weg Geweest

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 16 Aug 2002 : 00:42:41
Hehe, ik heb mijn eerste 'Giphart' gelezen 'Giph', en hoewel ik mij in de eerste instantie irriteerde aan zijn stijl, ben ik het door het boek heen gaan waarderen, en zowaar, aan het eind vond het zelfs een Goed Boek (die hoofdletters snap je als je Het Goede Boek gezelen hebt). Moest soms op mijn strandbedje spontaan lachen en dan keek Malinka een beetje beschamend om haar heen, maar vond het ook leuk dat ik een Haar Favoriete Schrijver acceptabel vond.

However, ik ben dus terug van Cuba en als ik mijn eigen verhalen beluister vond het ik een fantastische vakantie. Het is zo anders dan wat ik gezien heb, en hoewel ik zeker niet van elk moment genoten heb, waren de ervaringen bijzonder en is Cuba daarmee een aanrader. Tenminste als de waarde van jouw vakantie vooral bestaat uit de situaties waarin je beland met mensen.

Ik zal er echt uitgebreid over schrijven en uiteraard begeleid van foto's die ik gemaakt heb. Digitaal, dus niets wachten op ontwikkelen...

De foto die ik alvast geef als voorproefje was dat we met de dolfijnen gezwommen hebben. Dit is een ingescande foto...

.

De hypotheek van het huis dat ik heb gekocht is nog niet rond, maar ik heb 'positieve' reacties van hypotheek verstrekkers gekregen wat betekend dat als de gegevens die ik opgegeven heb juist zijn, ik een hypotheek krijg. Ook hierover meer als ik echt zeker ben (never cheer before you know who's winning).

Ga nu mijn mandje in, ben al te lang opgebleven, heb vandaag zelfs al gewerkt.

Henri