4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Recensies
 Films
 Rock Star

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 08 Sep 2002 : 22:30:15
Ik heb de film al weer terug gebracht dus ik kan je geen details geven over wie en wat. Maar uiteraard kun je die vinden in op moviedatabase ( www.imdb.com ).

De film gaat over een fan van een band (Chris) en zijn vriendin (Rachel uit Friends). De leadzanger uit die band wordt eruit gezet ongeveer op het zelfde moment dat Chris uit zijn band gezet wordt. De populaire 'Steel Dragons' hebben een nieuwe leadzanger nodig en dat wordt Chris dus. Maar roem gaat gepaard met problemen en die ondervinden Chris en zijn vriendin snel.

Aan het eind komt alles weer goed. De film is een beetje zoals 'Almost Famous'. Als je deze film gezien hebt en leuk vond, dan zul je deze ook wel lusten. Het is een voorspelbare 'feeling good' movie en omdat ik dat verwacht had, kreeg ik dat ook. Vooral met een goed geluid (5.1 dolby digital) is deze film extra leuk. Het is geen hoogdraver maar de sfeer zit er goed in en het acteren kan ermee door. Al met al heb ik me prima vermaakt, maar het cijfer is te hoog als je hem met andere films vergelijkt. Het cijfer is dus vooral in het context van de film zelf.... een zeven.

Henri

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Raymond Posted - 14 Nov 2002 : 14:09:27
Hmm. Het zal de sfeer zijn geweest....

Score: 4,5