4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Spelletjes enzo

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 06 Oct 2002 : 22:33:26
Het is zondagavond. Claus is net overleden en op alle Publieke zenders zenden ze dingen uit die ze al maanden geleden in elkaar hebben gezet. En fragment vond ik wel brilliant. Hij was zijn speech vergeten en daarom vroeg hij de aanwezigen of ze liever wat wilde drinken. Nauwelijks iemand stak zijn hand op, maar er werd wel gelachen. Daarna vraagt hij het nogmaals en geeft een toelichting: Wat moeten we met een democratie als niemand zijn mening geeft en eigenlijk geen mening heeft? Dan is een dictatuur toch veel makkelijker?

Michel en Margo zijn vandaag langs geweest. Margo is hoog zwanger en zal binnen een week of twee bevallen. Leuk om hem weer eens te zien, was het de laatste maanden niet van gekomen. Ook squashen we weinig meer, maar misschien komt dat weer als hij vader is .

Ook heb ik twee spelletjes gekocht voor de PC, beide naar aanleiding van reviews van planet internet: Age of Wonders II en Battlefield 1942. Volledig verschillende spelletjes maar beide met een hoog verslavend karakter. AoWII is een fantasy, stategisch spel gebasseerd op spelers beurten. Dus niet tegelijk zetten, maar om de beurt. Heel moeilijk en uitgebreid maar wel leuk. Battlefield 1942 heeft wat meer actie. Samen met maximaal 63 andere spelers (op het internet dus), moet je oorlogje spelen. Je hoord bij de jappen of duitsers, of je hoort tot de geallieerden, en het is de bedoeling te winnen. Het is een 'first person shooter' en dat houdt in dat het spel gezien wordt vanuit het character dat je speelt zelf. Je loopt gewoon rond op een eiland of in een stad en je moet controle-posten veroveren, vliegtuigen vliegen, tanks rijden, en met scherschutters geweren in een hoekje blijven liggen. Om het in je eentje te spelen is niet zo veel aan, maar over het internet is het verslavend. Ik hou niet van computer intelligentie. Alleen tegen mensen spelen vind ik leuk. Errug mooi allemaal.

Verders zijn Malinka en ik veel bezig geweest om wat documenten te maken voor Erbi. De deadline komt eraan en er moet nog veel gebeuren. Wat een makkelijke klus lijkt (een paar workflows tekenen) blijkt achteraf toch heel uitdagend zijn .