4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Niet zo gemakkelijk als het lijkt

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 12 Mar 2003 : 21:58:15
Pff, het ondernemen lijkt steeds moeilijker te worden. Administratie, keuzes maken, achter je geld aan zitten, tegenslagen verwerken, verantwoordelijkheid nemen, keuzes maken, plannen, en het lukt me op het moment niet erg goed.

Ik zit een beetje in een lastig pakket. Vanaf kantoor kan ik nog vooral veel niet. We gebruiken de internet verbinding van de buren, maar zodoende kunnen we niet aan een online product ontwikkelen. Ik heb veel werk bij Erbi en HRF (en Hans Verkerk Keukens), maar ik wil ook met Ferry aan ons eigen product werken.

Daarnaast heb ik mijn administratie overgang nog steeds niet goed op de rit. In de avond programmeer ik aan een applicatie die we aan bedrijven gratis weggeven om te laten zien waartoe we in staat zijn. En tussen de bedrijven door heb ik nog zoiets als een privé leven.

Daarnaast vind ik dat ik teveel eet en te weinig sport en dus dat ik te dik wordt. En ik moet een paar pittige beslissingen nemen waar ik domweg nog niet uit ben.

Gisteren hebben Mika, Clemence, Marc en Malinka bij me gegeten om daarna naar klimmen te gaan. Clemence reed weer naar huis, maar Mika was zijn klimspullen vergeten uit de auto te halen, en dus hebben we maar wat gebiert in Snowworld.

Doordat ik nog veel kennis mis op programmeergebied probeer ik ook online nog wat bijles te nemen. Met de komst van snel internet heeft dat een aardige vlucht genomen. Online kan ik nu samen met 200 andere studenten lessen volgen aan de andere kant van de wereld. Hieronder heb ik twee screenshots geplaatst van hoe dat er zo'n beetje uitziet. Die foto is van Malinka die typisch mijn huis bezet als ze bezig is met haar huiswerk. Als ze op de bank zit, is deze bezaaid met boeken en papieren.

Verders hoorde ik vanavond dat oom Piet is overleden. Dat was jarenlang de werkgever van mijn moeder, maar de laatste jaren had ik vooral contact met hem om hem te helpen met internet. Van hem heb ik mijn rijbewijs gekregen, mijn belangrijkste examen ever .

Henri