4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 De eerste week

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 13 Apr 2003 : 11:46:02
Ik ga er niet teveel over vertellen, maar de eerste week heb ik vooral gewerkt en geprobeert mijn focus op andere dingen te leggen dan over nadenken... je weet wel waarover. In het begin ging dat beter dan aan het eind van de week. Ik heb Malinka een paar keer gezien en het gaat wel goed met haar.

Donderdag kwam Marlene bij met eten. Marlene is soort van mijn halfzus en ze kwam eten. Dat was gezellig en daarna heb ik haar nog mijn kantoor laten zien. Met de kantoorruimte ben ik erg blij. In het begin was het onwennig en werkte alles niet zoals het hoord. Maar dat is nu grotendeels geregeld en na een opknapbeurt van mijn laptop kan ik daar prima werken en heb ik het daar steeds beter naar mijn zin.

Vorige week kreeg ik ook een speeltje binnen. Een PDA. Dat is zo'n ding waarmee je kunt bellen, internetten agenda bijhouden enz. Eigenlijk vind ik het ondingen maar omdat ik ook programma's voor zo'n ding wil en kan schrijven heb ik hem aangeschaft. Via www.dezaak.nl was het een lezersaanbieding. Samen met een jaarlang business abonnement was dat maar 49 !! (Dat was de voornamelijke reden natuurlijk!). Nu kun je dat ding ook met Outlook agenda, taken en contactpersonen synchroniseren.

Nadat ik dat gedaan had realiseerde ik me dat ik altijd netjes Backup's heb gemaakt. Er stonden zelfs afspraken in uit 1999. En wanneer ik waar was. Ik heb er een foto van gemaakt. Deze is klein, maar ik heb natuurlijk de grote foto thuis. Die is zo precies dat ik meteen weer enthousiast werd. Die afspraak was trouwens met Lyndon en Fredo om wat te gaan eten in de Balkan Grill in Den Haag, en dat was voordat ik bij KPN toen aan de slag ging.

Vandaag is het heerlijk weer en ik heb natuurlijk al weer in de tuin aan het water gezeten. Daar zag ik een meerkoet een nest bouwen. Later kwam Ferry met zijn dochter de sleutel ophalen voor kantoor en hebben we vredig op de steiger gezeten. Ik zag ook een eend en toen moest ik aan iets denken dat een leraar heel lang geleden tegen me zei (toen ik een jaar of negen was). Dat als een mannetjes eend twee krullen in zijn staart had, dat ie dan verliefd was. Dat heb ik altijd geloofd, totdat een kenner er hard om moest lachen en het verhaal ontkrachtte. Zulke kleine leugentjes blijven altijd heel lang hangen. Toen ik dat Ferry vertelde had hij ook een leuke anekdote over Barbara. Haar vader had gezegd dat koeien in Oostenrijk ongelijke beenlengtes hadden zodat ze toch rechtop konden staan terwijl het bergachtig was. Niet zo lang geleden kwam ze erachter dat dat natuurlijk een onzin verhaal was, maar het punt is dat kleine onschuldige leugentjes van ouderen vroeger een heel lang leven kunnen leiden.

Van de moeder van Malinka had ik een boek 'De Koningin van Paramaribo' geleend. Dat gaat over het leven van een hoer, Maxi Linder. Er stond wel op het boek dat het gebaseerd was op een werkelijk bestaand persoon, maar dat neem ik altijd met een korreltje zout. Totdat Gerard -De surinaamse vriend van mijn moeder- vertelde dat ze echt bestond en dat hij haar ook heeft gezien, en dat ze echt een fenomeen was. En dan vind ik het weer zo mooi om al die dingen te horen over Suriname. Ik wil daar echt een keer heen! Het verhaal is trouwens leuk omdat het een heel bijzondere vrouw was met karakter, ondanks dat het een 'hoer' was. En ook dat had zijn redenen...

Dalijk ga ik wandelen met Malinka, maar hier is in ieder geval die foto van de Treo (zo heet die PDA):