4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Een dagboek heeft een verplichting

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 12 May 2003 : 22:31:55
Een dagboek heeft een verplichting.... en dat is erin te schrijven.

Dat doe ik overigens graag, maar soms gaat de tijd zo snel en als ik dan wil schrijven, dan ben ik weer vergeten wat. Net als nu, en wat kan ik dan beter dan gewoon maar vertellen wat er is gebeurd, en gaat gebeuren. Achter me staat de matrix op. Die heb ik ook op DVD, maar nu ik er weer naar kijk, kan ik mijn ogen er moeilijk vanaf houden. Donderdag is de premiere, en Ray heeft kaarten geregeld . Qua verhaal zal dit natuurlijk niet zo sterk zijn als het eerste deel, maar gezien de voorstukjes moet het toch wel dezelfde 'feel' geven.

Ook sta ik op het punt in de auto te stappen. Ik heb morgen cursus in Brussel en omdat dat al vroeg begint slaap ik daar wel in een hotel. Morgenavond kijk ik nog wel of ik dan de sta nog ga bekijken, of toch maar terug rijdt. De cursus gaat over een betrouwbaar database systeem wat in de Medische wereld voorop loopt (bijna alle ziekenhuizen in Amerika werken ermee), maar in Europa nauwelijks voeten aan de grond krijgt. De kracht ligt vooral in het post-relationele design. Relationele tabellen (zoals een personeelslijst) zijn twee dimensionaal. Je hebt kolommen en rijen. Post-relationeel maakt ze 3 dimensionaal, maar ik zal je er niet mee vermoeien. Het heeft in ieder geval ook te maken met XML, een 'heet' onderwerp in computerland.

Vorige week ben ik bij Margo en Michel geweest in 's-Gravenland. Margo is daar een galerie begonnen, en ik help haar met een internetpagina. http://www.Limited-EditionGalerie.nl. Daar is nog weinig, maar over een weekje is dat anders. Vrijdag heb ik wat foto's gemaakt, hieronder vind je er twee. Ik vond de galerie mooier dan ik had verwacht. 's Avonds lieten Michel en ik nog de hond uit en het leek wel 100 jaar terug in de tijd. Gek dat het zo dicht bij Amsterdam ligt, maar midden in de natuur. Gordon had een optreden in het dorp, maar daar moest je voor betalen, dus dat hebben we niet gedaan.

Regina en haar vriend Michiel hebben ook nog bij me gegeten. Ze had mijn huis nog niet gezien. Ook dat was gezellig. Ik liet een spelletje op de PS2 zien (GTA III Vice City). In dat spel jat je auto's en als je daar in zit hoor je de 'radio'. Ineens was daar het nummer dat nu zo populair is (make luv - room 5 ft. oliver cheatha) van de Axe reclame, maar dan het orgineel.

30 April was ook Koninginnenach leuk. Ben daar met Malinka geweest en later kwamen we Marc, Jeroen, Karla en Guus tegen. De muziek was niet zo, maar de sfeer was erg goed. En we hadden weer onze eigen voorraad drank bij ons, dus lekker Cheapo, maar geen koppijn de volgende dag.

Anyways, ik wil nog wel wat kwijt, maar het is half elf en ik moet rijden....

Henri