4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Nothing has to be perfect

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 29 May 2003 : 13:04:37
Een stukje uit Beauty & The Beast

Total darkness had fallen by the time they finished the dance. By silent agreement, they walked slowly, still arm in arm, out onto the balcony outside. The Beast found that with each step he seemed to feel more and more like his old self—the self he had thought dead long ago. “I want this to be perfect…” he muttered to himself.

Belle must have heard him, because she turned and looked at him in mild surprise. “Nothing has to be perfect,” she said softly, smiling a little. He looked down at her and saw something mysterious and wonderful lying deep in her eyes. “Nothing is perfect,” she said with conviction before turning away again. They walked the rest of the way to the balcony in silence.

Het is hemelvaartsdag, en ook de vrijdag heb ik vrij genomen. Ik heb dus vier dagen vrij. Daarin wil ik relaxen en schrijven, maar ik ben al weer lekker bezig het uit te stellen. Gras moet nog gemaaid worden, Nicole kwam even koffie drinken en de digitale camera lenen. Ik moest Ferry nog vragen hoe zijn gesprek gisteren ging. Oja, en ik moest nog wat rekeningen betalen. Vanochtend zei ik het nog tegen Nicole, over mijn Writer's Block. En hoe fysiek dat soms voelde. Ik legde het uit als schilderen. Je ziet iets wat je graag wil schilderen, maar als je wat lijnen op papier hebt gezet, lijkt het niet eens op hetgene wat je had willen schilderen. Zo gaat dat ook met mijn schrijven. Ik zie de beelden voor me, en voel de gevoelens die erbij horen, maar als ik de woorden schrijf, dan leest het niet en is het anders dan ik me had voorgesteld.

Ik ben blij dat het zulk lekker weer is. En als ik dalijk een poging tot schrijven heb gedaan ga ik een stuk fietsen. In ieder geval buiten zijn. Vanavond barbeque ik bij Michel en Margo. Zaterdag ga ik naar het jazz/blues feest in Breda. Ik had er nooit over gehoord, maar als ik het zeg kent iedereen het, en kent iedereen wel iemand die gaat.

Ik heb afgesproken met Ron, Marc en Hugo. Ron en Hugo ken ik van Peru, en Ron woont in Argentinië en heeft daar een Spaanse school voor toeristen. Het was mijn plan deze winter (hun zomer) er heen te gaan, maar dat is niet door gegaan. Wellicht volgend jaar .

Wat het schrijven betreft. Het is mijn doel om binnen een maand wat aanvullingen te doen aan de 'storie' site. Al zijn het gedichten of heel korte verhalen (of fragmenten van grotere verhalen). Om iets te leren, zal ik toch moeten oefenen. En zoals ik al schreef 'Nothing has te be perfect....'

Volgende week is het motorweekend. Met z'n elven door Duitsland Luxemburg en België racen. Ik moet maar eerst zorgen dat ik dat overleef. De andere jaren heb ik alleen nog maar regen gehad, ik hoop dat het nu beter wordt.