4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Volgend jaar wordt alles beter

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 02 Jan 2004 : 13:03:41
Ik las daarnet door mijn dagboek wat ik er de vorige jaren in geschreven heb begin Januari. Haha, voornemens enzo, en dat die de laatste jaren niet gewijzigd zijn. Van de vier voornemens van vorig jaar heb ik er maar 1 ingewilligd, en de rest hopeloos vergeten. Dus ik begin er niet an.

Dan nog voor de domme mensen die 1 Januari gestopt zijn met roken. Er is geen slechter moment om uit te kiezen om te stoppen. De meeste mensen drinken met nieuwjaarsviering. Als je gedronken hebt wordt je onverschillig. Grote kans dat je denkt... hmm 1 januari rook ik nog, 2 januari stop ik. Dat gaat niet werken. Van Malinka heb ik voor mijn verjaardag een ab-trimmer gehad. Dat hou ik zomaar maanden vol. Zolang ik het maar IEDERE dag doe. Als je 1 dag overslaat met wat voor een reden dan ook, dan is dat het begin van stoppen. Zo werkt dat ook met roken. 1 sigaret is killing!

Oudjaar ben ik gewoon thuis gebleven, net zoals de meeste vrienden. Voor 12-en naar de ouders van Malinka gegaan en daar nog wat vuurwerk af gestoken. Me zus woont daar ook om de hoek, en kwam buurten, toen zijn we naar het vuur gegaan dat daar elk jaar gestookt wordt. Was eigenlijk wel gezellig.

Gisteren 1 januari zijn we net als vorig jaar naar het feest van Cafe Studio geweest. Een soort Gala met een superband die dan nummers speelt die door de stamgasten gezongen worden (wel met voorbereiding enzo). In het begin was het vooral druk, maar naarmate de avond (het begon al om half vijf) vorderde en de champagne zijn werk begon te doen, werd het steeds gezelliger, en aan het eind was het gewoon een superavond.

Daarnaast maakte de sneeuw het erg gezellig. Het is vandaag koud maar zonnig en de sneeuw leent zich voor mooie foto's, helaas ben ik gewoon aan het werk op kantoor in Zoetermeer (1 van de voornemens van vorig jaar, een eigen kantoor).

Ik heb wel een plan voor dit jaar. Voor Arcencus, een methode die ik samen met Ferry ontwikkel, willen we eind Janauri een businessplan gereed voor hebben. Daarvoor zoeken we een investeerder die ons het geld wil geven zodat we er fulltime aan kunnen ontwikkelen. Tegen Maart zouden we willen beginnen met bouwen zodat we in December klaar zijn. 2005 zou het dan in productie genomen moeten worden en ik focus me dus qua commercieel succes op 2005.

Wintersport komt nu wel erg snel dichterbij. Vanavond ga ik met Mika wat kleren kopen, want deze zijn erg verouderd (2 jaar niet op wintersport geweest!).

In het weekend zal ik dit stukje verder afmaken en ik heb nog wat foto's die ik wil plaatsen (o.a. van de storm een week of twee geleden).

Als laatste ding: Van Ferry heb ik ook een kerstpakket gehad. Een X-Box. Deze heb ik direct aangesloten op het Internet en dat ging verbazend soepel. Binnenkort zal ik een verslag uitbrengen van een vergelijking tussen X-Box en Playstation2. Bij de X-Box zaten al wat games, en eergisteren heb ik Top Spin gekocht. Dat is tennis, en volgens kenners het beste tennisspel ooit gemaakt. Het leuke is dat je dit over het internet met andere mensen kunt spelen. En dan dus ook met een headset. Je kan dus praten met elkaar tijdens het spelen. Mijn eerste potje ben ik genadeloos ingemaakt door een Amerikaan. Er worden ook wereldkampioenschappen in gehouden met echte Grand Slam toernoois waar je dus ook geldprijzen mee kunt winnen. Het spel is overigens erg simpel in gebruik, maar om echt goed te worden gaat er zeer veel tijd in zitten. Er schijnt behoorlijke diepte in te zitten...

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King