4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Back in town and business

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 18 Jan 2004 : 23:53:30
Was een weekje op de wintersport, en daarna was er wat onduidelijkheid over de site. Beide zijn nu voorbij, en dus zal ik alles weer up-to-date houden. Ben begonnen met een quote "Geniale geesten minus de weerstand tegen verandering is vooruitgang".

Ik heb foto's en heb ze ook al ge-upload, maar het is nu echt bedtijd en heb dus geen tijd ze te plaatsen. Dit zal ik morgen doen, en dan komt ook het verhaal. Dit was even mij teken van leven. Ik zal dit topic dus morgen uitbereiden.

Heb de wintersport overleefd en kan dus weer aan het werk . Weet je trouwens nog de storm van vorige maand (21-12-2003)? Hier zijn wat foto's. De bovenste heb ik zelf gemaakt, de onderste komt uit de telegraaf...

Henri
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 21 Jan 2004 : 22:47:10
Zoals beloofd, nog wat foto's van de wintersport en hoe het geweest is.

Het uitzicht vanaf de berg. Het was niet bijzonder hoog, maar we hebben toch wel mazzel met de sneeuw gehad.

Tja, wat donkere foto, maar dit is zo'n beetje de enige foto van mezelf.

Jessie zat bij Michel op z'n rug alleen voor in de lift. Maar veel mensen keken hun ogen uit omdat ze dachten dat hij ook zo met haar de berg af ging

Dit was bovenaan onze favoriete piste. Je ziet de verse sneeuw en voor skieers is dat vaak hard werken, maar met een snowboard is het alleen maar makkelijker.

In het hotel zat een knotsgekke uit de buurt van Rotterdam (maar eigenlijk uit Den Haag) komende familie. Iedereen keek er wat raar tegenaan en grotendeels waren ze (allemaal!) minimaal aangeschoten (lees:zat). Op een avond heb ik wat met ze mee gedronken en zeldzaam hard gelachen. Bleek dat hij er al 25 jaar bijna ieder jaar komt!! Dat verklaarde het amikale gedrag naar de bazin (die onterecht Kiki heet).

Margo, Michel en Jessie (15 maanden).
Henri Posted - 20 Jan 2004 : 14:13:40
Gisteravond was ik pas laat thuis, en dus schoot het schrijven in m'n dagboek erbij in. Volgende maand ga ik nog een keer op de wintersport met wat vrienden en omdat zij net zo stoer als ik willen zijn hadden ze besloten het Snowboarden te leren. Dat kan op echte sneeuw in SnowWorld, maar ook bij Discovery in Leidschendam. Daar hebben ze rolbanken. Heel anders dan echte sneeuw, maar het schijnt dat als je het daarop kan, de sneeuw heel gemakkelijk is. 'Die Hard' als ik ben heb ik het snowboarden zelf geleerd (al meer dan 14 jaar geleden!), en kan over die mening dus geen uitspraken doen, dat zullen alleen Marc, Mika en Jeroen kunnen. Tenminste....

Gisteravond hadden ze les en besloot ik te gaan kijken. Uit interesse, maar ook om te laten zien dat ik het heel tof van ze vind dat ze de moeite nemen les te nemen in snowboarden. Ik had wat foto's gemaakt en een stukje film genomen. Daarna ging het mis. Met een enorme klap viel Jeroen eerst op de achterste balk en daarna met een tuimeling op de band. Toen hij overeind kwam zag het er niet goed uit. Al snel werd hij erg bleek en duizelig en toen is er besloten een ambulance te bellen.

Ik heb hem nog niet gesproken, maar uit de e-mail van zijn vriendin Karla las ik dat hij zijn schouderblad gebroken heeft en dat zoeits zeker vier weken nodig heeft om te genezen. Heel erg vervelend voor Jeroen, zeker omdat de vakantie voor hem niet zo heel nodig hoeft, maar hij vooral voor Karla (die ook snowboard) besloten had om samen mee te gaan. Marc kent Jeroen als sinds schooltijd, en ik ben nog met hem en Marc (en Wilco) naar Peru geweest (zie forum Peru).

Een beetje pech heeft Jeroen wel. Vorig jaar achterop gereden en daar lange tijd last van gehad. Gewisseld van baan, maar wel ruzie met zijn ex-werkgever. Sinds een tijdje kon hij weer full-time aan de slag, maar nu zal hij hier wel weer mee belemmerd worden. En dat terwijl hij het snowboarden het snelst oppikte (van de drie).

Hij heeft overigens een weblog (zag ik gisteren pas : http://jeroens.web-log.nl/ )

To be continued...

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King