4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Stampotkoningin

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 11 Feb 2004 : 22:19:40
Ergens vorig jaar ging het uit tussen mij en Malinka. Maar we lieten elkaar niet los. We zagen elkaar nog regelmatig en je was niet de enige als je zei dat het soort van aan was. Omdat het me toch dwars zat dat ik moeite heb met relaties en niet wist wat ik wilde ben ik zelfs naar een psycholoog toegestapt die ik had gevonden via het internet, die toepasselijk Lot heet. Omdat hij het wel met elkaar intiem omgaan maar geen relatie hebben toch onder een relatie verstond hebben we het weer geprobeerd (Malinka en ik), maar nu is het weer uit. De laatste tijd spraken we er weinig over, maar deed ik wel steeds meer m’n eigen dingen. Uiteindelijk werd dat steeds moeilijker omdat Malinka graag vroeg de vakantie geregeld wilde hebben. Hier kwamen we ook niet echt uit aangezien zij iets anders onder vakantie verstaat dan ik. Maar het was wel één van de dingen die onze verschillen zo duidelijk liet zien. En hoewel Malinka en veel samen hebben, zijn de verschillen ook erg groot en daar maak je elkaar niet gelukkig mee. Zondagavond hebben we het uitgesproken en daarna zijn wel heel lief met elkaar geweest. Meteen daarna voelde ik me erg rot, en voelde het erg zwaar. Doordat de ergernis uit de lucht was, kan ik alleen haar goede kanten zien. En ik weet dat ze ook een zware tijd heeft. Ze staat nu alleen voor de klas omdat de lerares ziek is. Maar liefde houdt zich niet aan planning, en nooit, is een goed moment.

Nu overdenk ik het steeds en zie ik het voor me zoals ze van eten kan genieten. Ik geef er niet om, maar voor haar is het heel belangrijk. De laatste jaren was koken leuk, omdat zij het altijd zo enthousiast opeet. Vooral als ik andijvie stampot maakte, dan was zij mijn stampot koningin. En nu Is het vooral verdriet dat ik haar geef.

We zijn al met al toch ruim drie en half jaar met elkaar ‘gegaan’, en dan is het moeilijk voor te stellen zonder elkaar te zijn. Het zal dus ook een pittige tijd worden, en niet alleen voor mij.

Maar goed, Spinoza zou zeggen dat je het uit het aspect van de eeuwigheid moet zien.

Zaterdag ga ik met Marc en Mika op de wintersport om te snowboarden. Afgelopen zaterdag heb ik het nog een uurtje met Marc geprobeerd en hij was erg enthousiast. Wellicht is het verfrissend een weekje weg te zijn zonder al te veel te hoeven nadenken, maarja, een denker….denkt.

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 12 Feb 2004 : 21:01:09
Malinka heeft m'n forum ook gelezen. Had ik al gezegd dat ze creatief is? En overigens trots op haar stampot verslaving?

Here's proof!!

Dit had ze gemaakt als haar MSN plaatje (als je MSN6.+ hebt)