4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Vamos naar Samos

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 25 Jul 2005 : 21:42:37
We hadden grootse plannen, maar door omstandigheden is de grootte wat bijgesteld. Niettemin heb ik er erg zin in. Eind augustus 12 dagen naar Samos. Ik heb ik Griekenland gewerkt, maar dat was op het vaste land. Heb wel twee eilandjes voor de kust bezocht, maar nooit de toeristische eilanden van weleer.

Met een salaris enzo gaat alles anders dan voorheen. Nu moet ik sparen en plannen om met m'n geld uit te komen en het lijkt te verdampen. Elke maand neem ik weer kleine acties om te besparen, maar ik ben benieuwd wanneer ik dacht nu echt ga bereiken.

Als ik mijn dagboek lees kan ik me voorstellen dat het saai is. Voor insiders is het hooguit aardig, maar voor een vreemde lijkt me dit dodelijk saai. Meestal gaan de dingen over hetzelfde, en blijf ik mijn stijl hangen in cirkels. Er zit zelfs een patroon in. Ik vertel wat ik gedaan heb, en praat over m'n werk, en af en toe over de dingen die ik wil, maar er zit nooit een spectaculaire verbetering in. Ook nu zit ik in een zomerdip en als je mijn dagboek erop na slaat zie je dat ik dit bijna elk jaar wel heb. Dan ben ik de focus kwijt of baal ik van m'n lage productie. Zo net heb ik m'n mountainbike gepakt en heb ik me even total loss gefietst. Eigenlijk voel ik me steed pas lekker als ik iets nuttigs gedaan heb.

Nu is de waan van de dag dat ik weer probeer af te vallen. Nu niet door te sporten, ook niet door bijzonder goed te eten, maar gewoon door minder te eten en het snoepen af te schaffen (jaja, herhaling, maar in de reclame geld: Herhaling doet geloven). Eigenlijk was het weekend heel relaxed. In de tuin gewerkt, naar de kapper geweest en rustig aan gedaan. Zondags Leo en Marja op bezoek, wezen fietsen en Cindy heeft voor ons gekookt. Ik had een fotoboek van vroeger bij mamskibeat opgehaald en deze laten zien. Wel grappig om de ontwikkeling te zien. Ook zaterdag nog even een lijst gehaald voor de poster die we in Frankrijk hadden gekocht en in een lijst ziet hij er wel heel erg mooi uit.

Van de week ook nog de accu van de motor vervangen en dat ging ook best soepel. Vroeger probeerde ik gewoon wat en als ik vast liep pakte ik er handleiding erbij. Nu lees ik de handleiding voordat ik uberhaupt ergens aan beging. Zal dat nu echt te maken hebben met het ouder worden?

Volgende week worden de deuren van het tuinhuisje vervangen, het was echt aan een beurt toe, nu nog schuren en beitsen, en voor mij is dat voor het eerst. Als ik echt slim ben maak ik nog een foto voor en na. Maarja, als ik echt slim was.....

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henri Posted - 10 Nov 2005 : 09:02:59
Hey "Casa"!, jouw site bezoek ik nog regelmatig
(http://blog.lachicamerengue.com/weblog/ br / ), en daar sta ik dan versteld van. Je schrijft leuk, veel, en elke keer denk ik, wat doe ik hier? Ik moet daar zijn! Heb net ff je filmkunsten bewonderd, o.a. Koninginnedag en SQL avond gezien en dacht meteen, leuk film bewerken op de computer. Maar zoals alles, daar zal wel een hoop tijd in zitten voordat je het er zo smooth uitkrijgt, toch?

Maar thanks voor je support, ik ga ook wel door, want ik haal er toch een soort voldoening uit.

Grappig trouwens om naar je oude site te kijken en naar je nieuwe, over groei gesproken . Ik zit er ook wel eens over te denken een "fashion upgrade" te doen, maar ben nog steeds meer van de content dan van de lay-out.

Overigens gaan notifications op dit forum niet meer goed, ik zal een kopie per mail sturen....

CasaSpider Posted - 09 Nov 2005 : 19:44:00
Vandaag dacht ik "laat ik Henri's verhalen weer eens lezen, dat is een tijd geleden". Ik heb er nu zo'n stuk of acht gelezen, ben begonnen met juni geloof ik. Het grappige is dat ik juist dacht "wat leuk geschreven weer allemaal!"
Zelf zit ik nogal in de weblogs, maar hoogstzelden tref ik zulke verhalen aan als die van jou. Er zit humor in, je formuleert goed en -niet onbelangrijk- ze zijn persoonlijk en eerlijk.
Conluderend: ga maar gewoon door... ;-)

CasaSpider, El hombre de tu vida...