4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Verwachtingen

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 06 Nov 2005 : 16:09:47
De laatste weken staan een beetje in het teken van verwachtingen. Van feestjes, van elkaar, van klanten.

Vorige week hadden we een "mosselen" eten bij Patrick en Marcella en daar waren ook Mariska en Alexander met een zoontje Gino. Dat was nog gezelliger dan de verwachting die ik daarvan had.

Gisteren had ik een reunie van mijn middelbare school, daar had ik niet veel verwachtingen van, maar toch was zelfs die verwachting te hoog. Eigenlijk niets eens zo gek, ik heb daar vier jaar op school gezeten maar omdat ik van nogal wat scholen was afgekickt en klassen had dubbel gedaan, was ik een stuk ouder dan mijn medeklasgenootjes waar ik dus ook niet zoveel mee had. De enige aardige anekdote is dat ik voordat ik op die school zat, altijd op alle schoolfeesten binnenkwam. Mijn vrienden zaten op die school (st. Maartens in Voorburg), en ik zat op het Dalton (waar ik overigens ook weinig mee had), maar ik wilde wel op de schoolfeesten komen. Het lukte me altijd om binnen te komen. Was het niet door de leraren ingang, dan wel achter een conrector langs die net wat jongens wegstuurde die er niet in mochten. Toen we binnenkwamen stond overigens die conrector die ik het vaakst gefopt had te praten. Daarna zag ik Wouter. Ik ging niet veel met hem om, maar heb even een praatje met hem gemaakt. Een paar jongens van vroeger hadden geen kaarten gekocht omdat deze ook bij de deur te kopen zouden zijn, op last van de brandweer ging dit niet door. Er dom dus, maar meteen ging mijn "cheat-mode" werken. Er werd namelijk niet gecontroleerd of je werkelijk was van de uitnodiging en de uitnodigingen werden ook niet ingenomen. Deze gaf ik dus aan Wouter die dan naar buiten kon om alsnog zijn vrienden binnen te halen.

Verders kwam ik weinig bekende tegen (naast Jenny), en de bekende die ik zag voelde ik geen behoefte om aan te spreken.

Daarna hebben we gewandeld op de Frederik Hendrik laan in Den Haag en dat was heel gezellig. Er zat toch een soort kou in de lucht en het had iets winters. Cindy houdt van "Romantische huizen" en die waren er volop. We waren in de stad omdat we daarna Nesdag hadden, een herdenking van de moeder van mijn vader. Voor het eerst had ik ook wat gekookt, en ik kijk altijd uit naar deze dag omdat het dan echt lekker eten is. Maar waar het precies aan lag weet ik niet, maar het eten smaakte me niet zo goed als voorgaande jaren (het was erg lekker, maar miste net die magie of passie), en ondanks dat ik leuk gekletst had, miste ik gewoon net dat "iets".

Verwachtingen worden ook aan mij gesteld. Voor het werk bijvoorbeeld, daar moeten we deze week resultaten laten zien. Maar daar ga ik nu niet verder op in. Ik heb ook wel eens verwachtingen van mijn dagboek, en ook daar voldoe niet altijd aan. Wat ik niet verwacht had is dat ik het meer dan zes jaar vol zou houden. En zie hier! Het is 6 November. 7 November 1999 ben ik begonnen. En ik ben nog lang niet klaar!

Toch ga ik proberen de frequentie weer wat hoger te krijgen dan de twee keer per maand van nu. Da's alvast mijn goede voornemen voor het komende dagboekjaar .

Henri
~~~~
"You can either agree with me or be wrong."

Kristen Elise