4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 6 Juli 2007: Bijna een jaar

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 06 Jul 2007 : 21:36:55
Leon is bijna een jaar, en wat zijn de laatste weken hard gegaan. Op vakantie, maar ook daarna heeft ie echt een uitsprint ingezet! Nu loopt ie aan de hand, af en toe als een zwabber, maar af en toe verduiveld "licht". Zitten en liggen volgen elkaar snel op en hij begint al te klauteren. Hij is erg gezellig en overal voor in. Vooral als ik uit werk kom ga ik graag nog even met hem fietsen. Hij praat honderuit en woorden zijn steeds duidelijker. Niet dat hij echt het besef heeft wat de woorden betekenen, maar hij kan de klanken maken. Hij slaapt als de beste en is gewoon goed gezelschap. Ook het luisteren gaat best goed. Hij weet redelijk wat mag en niet. Soms doet ie alsof hij je niet hoort, maar meestal blijft hij nu wel van de dingen af waar hij niet aan mag komen. We hebben dus absoluut geen klagen en ik loop regelmatig over van liefde.

Hier zijn nog een paar foto's:

Deze drie foto's zijn gemaakt door Mariska van Brenkelen.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1