4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 7 maart 2008: Mijn held

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 07 Mar 2008 : 14:09:24
De laatste weken is Leon heel erg leuk! Vorige week was Cindy ziek, deze week ben ik ziek, maar allebei niet ziek genoeg om thuis te blijven. Maar Leon is dus niet ziek.

Als Leon niet ziek is, dan heeft hij ook meteen energie voor tien. Op zich is zijn woordenschat nog niet heel erg uitgebreid, maar hij weet het wel steeds beter toe te passen. Daarnaast loopt hij nu ook heel erg stabiel. Nu is het bijna vast ritueel dat ik 's avonds voor de deur met hem ga voetballen. Voetballen, ja. En dan niet dat ie per ongeluk tegen de bal loopt, maar gericht schiet. De bal ook rustig oppakt als ie er met z'n voeten niet bij kan, hem netjes voor z'n voet legt en hem aftrapt. Hij rent en houdt dat dan ook heel erg lang vol. Eigenlijk heb ik nog niet meegemaakt dat ie moe is van het lopen en weer wil zitten.

Nog zo'n voorbeeld: Van de week waren we in het stadshart en mocht hij bij Intertoys iets uitzoeken. In de winkel had Cindy al een vermoeden en dat bleek heel terecht. Er stond een rose kinderbuggy en toen Leon die zag was ie verkocht. Hij liep heen en weer in de winkel en liet de buggy geen moment meer los. Krijsen toen ik hem afpakte en de buggy is het dus geworden. Vol trots liep hij in de juiste richting het hele stadshart door (en kenners weten dat dat best een heel eind is!). Bij de autowegen hebben we hem in de wagen gezet, maar als het aan hem lag liep ie direct door naar huis. Ook thuis is het z'n grote ding en kan hij er zich uren mee vermaken.

Natuurlijk is hij ondeugend en zelfs stout soms, maar ik vind het heerlijk. De laatste weken hoef ik er ook niet meer uit 's nachts en als ie dan om zeven uur in de ochtend wakker wordt, dan gaat ie gewoon nog even lief spelen zonder dat we hoeven te kijken. Met andere woorden: Makkelijker wordt het niet!

Vorige week ben ik nog met hem naar de kapper geweest en ook dat is nu goed te doen. Het korte haar staat hem heel erg goed en af en toe doet het gewoon pijn om zoveel van hem te houden. Natuurlijk heeft alles zijn ups en downs, maar ik vermaak me nu prima met hem.

Nu nog beter weer en dan kunnen we helemaal los. We zoeken nog naar een mooie zandbak in de tuin, en hij weet nu overigens ook zelfstandig de glijbanen te vinden in de wijk. Ook als we er langs rijden met de auto kijkt, roept en wijst hij. Het wordt een echt kereltje en zo heb je dus ook steeds meer contact. Ik ben ook niet meer zijn favoriet. Op verjaardagen is hij ook totaal niet meer eenkennig en speelt ie met iedereen die met hem wil spelen. We waren laatst bij een feestje van een nicht van Cindy, en hij was daar het enige kind en was dus helemaal in z'n element.

Ik maak de laatste tijd wel te weinig foto's en vergeet steeds te filmen. Van wat ik heb zal ik snel weer een update maken. Nu ga ik gewoon weer even de laatste uren aan het werk... Het is vrijdagmiddag en vanavond gaat Cindy met vriendinnen stappen...

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1