4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Mijn zin

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 18 Mar 2008 : 15:50:05
Vorige week vrijdagavond kreeg ik de geest en wilde ik een HD tv. Ik las dat het beeld met Casema Digitaal erg goed was en dat je je dan niet meer hoeft te ergeren aan blokkerige uitzendingen als je TV groter is dan 82 cm. Nou... dat klopt!

Cindy was er niet bij maar wilde vooral geen glimmende zwarte kast. De enige die dat zon beetje niet heeft is dus Sony. Het is dus ook een Sony geworden. 102 cm en Full HD. Meteen een kastje erbij gehaald zodat ik niet alleen digitaal kon kijken maar ook nog HD uitzendingen kan ontvangen. Alles werkt vlekkeloos. Had eerst nog grijze balken maar dat bleek een instelling van dat kastje te zijn (voor plasma tegen inbranden ofzo). Toen ik thuis kwam en hem neerzette was Cindy niet erg gecharmeerd. Hij was wel erg groot en s nachts sliep ze er zelfs slecht van. Maar het went heel erg snel en nu vinden we het prachtig. Waar ik bang voor was: Dat normale TV niet optimaal toonde is volledig onterecht, het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. DVD kijken valt vies tegen, die kwaliteit is een stuk minder dan gewone TV. Je wordt dus bijna gedwongen om naar BluRay te gaan, die spelers zullen wellicht ook betere faciliteiten hebben om normale DVD beter te tonen dan nu het geval is. Ik ben er in ieder geval blij mee. Had al een tijd niets leuks meer gekocht en zon ding gaat toch heel lang mee en de prijzen zijn enorm gedaald. Er kwam een nieuw model uit en deze gingen er dus uit. Overigens was dit model pas te krijgen sinds november 2007... dus oud is hier heel betrekkelijk.

Gisteren sinds tijden weer geklommen met Mika en Marc. Dat gaan we vaker doen.

Met pasen gaan we nog mountainbiken in de Ardennen. We zijn met zn twaalven en Leon gaat ook mee. Vorig jaar was het heerlijk zonnig, maar komende weekend is er zelfs sneeuw voorspeld.

Verders vliegt de tijd. De weken vliegen voorbij en het is op alle fronten druk. Leon is al heel lang heel lief en leuk en gezellig. Iedereen vind zn kind natuurlijk bijzonder, maar Leon is het echt ! Hij voelt zich overal wel snel op zijn gemak en heeft veel goede zin. Elke dag voetballen we buiten en ook spreekt hij steeds meer woordjes, hij is ondeugen by design maar op een charmante manier. Ook besef ik me weer vaak hoe getroffen ik het heb met Cindy. Ze is lief en zorgzaam en ik voel me altijd lekker bij haar. Ze kookt heerlijk en heeft altijd wel goede zin.

Dit weekend waren haar ouders bij ons en hebben we de tuin onderhanden genomen. Resultaat: Hele kale tuin. Heb twee boedelbakken met huif vol weggebracht naar het zelfbreng depot. Geeft altijd een opgeruimd gevoel. We zijn nu aan het kijken voor een zandbak voor Leon en dan niet zon lullige plastice schelp. Daarnaast hebben we ook plannen voor een andere vloer en en nieuwe keuken.

Over toeval gesproken: Ik had die oude TV bak nog op de grond staan toen Nicole langskwam. Ik had haar al een tijdje niet gezien en wat bleek: Haar TV had net de geest gegeven, bovendien was ze zondag jarig en had ik dus een mooi kado voor haar. Zo komt alles op zn plek.

Het enige wat nog niet (of niet meer) naar mijn zin is, is de opdracht bij de Harting Bank. Het is een samenloop van omstandigheden die het hele project maar een moeizaam geheel maken. Automatisering is daar maar n aspect van, maar het is zo complex en groots dat de dingen gewoon niet lekker in elkaar passen en het daarom een langdurig traject wordt. En voor dat soort projecten heb je dus een enorm doorzettingsvermogen nodig en een hele lange adem. Met alles wat ik nog wil en moet doen is dat best lastig te combineren. Daarnaast zit ik daar echt de hele dag stil en groei ik dicht. Ik moet daar nog iets mee, maar ik weet nu niet wat.

Ik heb Dennis zijn oude mountainbike gekregen en die ga ik nu opknappen. Ik hoop dat ik mezelf in de positie druk om hem vaak te gebruiken....

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1