4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Hij komt, hij komt

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 29 Jul 2008 : 16:10:04
En ik heb het niet over de sint, maar over mijn keuken. Het feit is al achterhaald: De keuken is al binnen en wordt geplaatst terwijl ik dit schrijf. Of het goed gaat weet ik niet, want ik zit op mijn werk, maar Cindy zei dat het goed ging.

Nu is de keuken meteen een leuke anekdote. Ik heb keukens verkocht vroeger... Dat begon zo’n vijftien jaar geleden bij Hans Verkerk Keukens. Ik had een bedrijfje met Jeffrey Heering en dat liep toen niet echt lekker en toen ben ik part-time keukens gaan verkopen. Dat ging prima en ik verdiende best goed voor zo’n tien uur werk per week. Ik wist niets van keukens, maar dat hinderde niet en was de sleutel tot succes (van het verkopen... het goed opleveren is een ander verhaal). Maar goed, Jeffrey is er toen full-time gaan werken, bij een franchisenemer Henk de Haas. Jeffrey had wat vrienden: Jeroen de Kreek en John Lancel en die zijn dus op aanraden van Jeffrey in de keukens gegaan. Toen ik een tijdje terug op zoek was naar een keuken kwam ik in dierentuin Blijdorp Jeroen en Niels tegen, die deden nog steeds keukens en daar heb ik hem gekocht (tot nu toe naar grote tevredenheid!). Vandaag kwam de monteur om hem te plaatsen... en jawel ik kende hem (Sydney). Nu blijkt dat hij in de keukens is gekomen via John en dus indirect via mij. Als dat geen anekdote is....

Om je even bij te praten over mijn leven nu: Allereerst mijn engel... Leon. En ik schrijf dit op zodat ik later weer weet wat ongeveer wanneer kwam. Leon is lief, leuk, af en toe gevoellig maar heel gezellig en best zelfstandig. Zoals het een ouder betaamt ben ik vol trots op alles wat hij kan, hoe hij relaties tussen dingen legt, de grapjes die hij uithaalt en het feit dat hij nog vooral pappa’s kindje is. Hij praat best duidelijk, kan tot tien tellen (met wat hulp en geen idee hoeveel bijvoorbeeld acht is, behalve dat het na zeven en voor negen komt) en weet feilloos mijn boosheid weg te halen als hij stout is. “Pappa boos?” vraagt hij dan en op dat moment is dat in ieder geval weg en smelt ik als een ijsje op een dag als vandaag.

Met mijn sociaal leven gaat het minder goed. Niet dat ik er last van heb, maar het is wel iets waar ik snel weer wat aan moet doen. Een sociaal leven is vaak een gelukkig leven . Marc heb ik al in geen tijden gezien en gesproken, Michel zit voor de 2e keer flink in de luiers, Raymond reist er op los, maar zie ik gelukkig nog wel tussendoor en andere vrienden.... hmm, die zie ik niet of nauwelijks. Gelukkig zie ik mijn buren nog wel en heb ik leuke collega’s. Ook familie zie ik redelijk vaak, maar een deel ervan niet. Ik ben bang dat het net als het voornemen is om af te vallen.... ik kom er maar niet aan toe, en zie even geen manier om het in mijn leven te passen. Zo zie je dat een kind meer dan één facet van het leven veranderd. Ik moet zeggen dat ik geniet van het ouderschap en zelfs als ik kritisch kijk zou ik het geen moment anders willen dan hoe het nu is. Ik zou ook wel een tweede kind willen, maar dat hangt weer van een heleboel af... We zullen zien of het ervan komt.

Wat is er naast privé? Werk. Dus laat ik dat ook eens vertellen. Het gaat goed, we moeten en willen groeien, maar het is nu vakantie en dan staat alles even stil. Toch wordt het beeld wat we erover hebben steeds duidelijker en voel ik ook dat ik er meer in groei. Ook andere doelstelling die we hebben zoals het publiceren van artikelen, beginnen nu gerealiseerd te worden en een eerste artikel wordt geplubliceerd door Computable (voorlopig op de site, en hopelijk snel ook op papier). We hebben in ieder geval opdrachten, nu nog goed personeel. Het lijkt erop dat het verkrijgen van goed personeel een kwestie van investeren is. In geld, maar ook tijd. Op dit moment zit ik alleen op kantoor en is iedereen met vakantie. Het voordeel daarvan is, is dat het qua telefoon toch al rustig is en de pijn van vakantie dan maar in één keer geleden is.

Nu moet ik weer hard door, als Ferry leest dat ik dit onder werktijd geschreven heb....

Als laatste: Ik heb foto’s van de vakantie geplaatst: http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=665 de teksten moet ik er nog wel bijzetten.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1