4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 15 Mei 2009: Oma, ik heb een kadootje voor je

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 15 May 2009 : 21:55:14
Oma, ik heb een kadootje voor je… zei Leon ontdeugend lachend tegen mijn moeder. Wat dan? Vraagt mijn moeder. Een kadootje in mijn luier antwoord Leon en begint te grinniken. Voor als je Dora kent: Leon gooit de laatste tijd graag met dingen en nu liep hij met mijn autosleutels te zeulen. Op een gegeven moment doet hij zijn oven open en smijt mijn sleutels erin. Klapt de oven dicht en roept met een Swieber stem: Die zien je nooit meer terug!!

Dat is Leon nu in een notendop. Lief en levendig, slaapt goed en heeft gekke buien. Praat soms weinig, soms zegt hij dingen die ons versteld doen staan. Het is een heerlijk kereltje en ik ben benieuwd hoe zijn aankomende zusje is. Met een aantal dingen lijkt hij op mij, toch zie ik in zijn gedrag veel dingen van Cindy terug. Cindy houdt van leedvermaak en ook Leon kan daar kostelijk om lachen. Veel humor heeft hij echt genetisch van zijn moeder meegekregen. Soms verbaas ik me hoe leuk hij is. Wij zijn echt geen bijzondere ouders die dingen bijzonder goed doen of bijzonder veel dingen voor Leon doen. Maar Leon is wel bijzonder goed gezelschap, sociaal, beleefd en niet erg egoïstisch. Als we met hem ergens geweest zijn gloei ik nog uren na van trots. Trots omdat hij zo goed gezelschap is.

Fietsen kan hij als de beste. Heuvel op en heuvel af, kilometers ver, en remmen als het nodig is. In mijn enthousiasme om hem bewust te maken van auto’s en het gevaar ervan ben ik mijn doel wat voorbij geschoten. Hij gaat heel netjes aan de kant, maar soms op het paniekerige af. En dat is mijn schuld. Ik zal er de komende tijd aandacht aan schenken om dat weer een beetje in proportie te krijgen. Leon heeft meestal een tijdje nodig om iets door te krijgen, maar hij zet daar wel in door en als ie het eenmaal kan kan ie het ook meteen goed.

Al met al een heerlijke leeftijd en ik ben benieuwd hoe het de komende maanden met de baby gaat. Nu begint voor mij pas de voorpret….

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.