4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Speciaal
 Fotoboek
 21 Mei 2009: Nog net voordat de baby komt

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 21 May 2009 : 20:40:41
Hier zijn wat foto's (helaas niet eens in chronlogische volgorde) van de afgelopen tijd. Ik weet niet wanneer de baby komt, maar als de baby er is, zal het wel weer even duren dat ik "normale" foto's plaats.

Zo trof Cindy ons aan op een zondag morgen. Leon doet graag na, en dat pakte goed uit

Dit zag ik toen ik thuis kwam (mijn moeder was met Leon en Cindy had blijkbaar al verlof)

De laatste tijd merk ik dat Leon zich steeds meer aan bal en kikker hecht. Dat zijn echt zijn twee vriendjes waaraan hij ook verhalen verteld.

De zandbak was een onding, dus heb ik het zand eruit gegooid en op mooie dagen zoals een week of twee geleden, dan giet ik er wat water in en is het een zwembad.

Leon met zijn neefje Jasper (zoon van Dennis en Saskia). Ik ben benieuwd hoe hij dalijk op zijn zusje reageert!

Eline op bezoek (samen met broer Stefan, mamma Clemence en pappa Michel.

Pappa Michel aka Mika.

Deze foto mocht ik nog wel van Cindy plaatsen. Net als met Leon is een zwangerschap toch wel een hele transformatie

Hij zag er zo lief uit dus meteen even wat plaatjes geschoten van mijn held.

Deze foto's waren vandaag in Clingendael en bij de Japanse tuin. Zo mooi park om heen te gaan! Japanse tuin is nog maar zo'n twee weken open. Dus als je het ook wilt zien moet je snel zijn!

Weet iemand hoe deze boom heet (donker rode bladeren)

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.