4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 14 september 2009: Terug van Mallorca

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 14 Sep 2009 : 22:35:56
Gisteren zijn we teruggekomen van onze vakantie op Mallorca. De fotos vind je hier: http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=731 . Ben al weer aan het werk, dus heel lang van stof kan ik niet zijn, maar het was een heerlijke vakantie. Ten eerste is het reizen met twee kleine kinderen vlekkeloos verlopen en dat terwijl Cindy daar nog wel een beetje mee in haar maag zat. Aangekomen op Cala Dor kwamen we in een mooi hotel met een nog mooier zwembad. We zijn overigens nog wel van kamer verhuisd omdat we tegen een heg aan keken en er een raar geluid soms uit de airco kwam (die we niet gebruikte). Eten zat er bij, maar alleen het ontbijt was fantastisch. Mallorca zelf vond ik weinig indrukwekkend. Lelijke architectuur en een indeling van een canarisch eiland. Weinig entertainment op straat en niet erg veel te beleven. Het mist zogezegd een ziel, iets wat je op een Grieks eiland wel vind.

Maar daarmee heb ik het slechtste meteen gezegd. De rest was meer dan prima. Perfect weer, zwoele avonden, gezellige kinderen, geen muggen en erg vriendelijk personeel. Elke dag lekker luieren aan het zwembad (en een keer het strand), een slaapje aan het eind van de middag voor de kinderen en s avonds na het eten naar de kinderdisco en een cocktail. Als de kinderen het naar hun zin hebben, komt de rest ook wel goed. Leon ging op dag n al met zijn bandjes aan zwemmen en omdat dat zo goed ging hoef je meteen minder krampachtig op te letten. Hij was het water niet uit te slaan. Cindy en ik hebben elkaar ook nog genoeg te vertellen dus ook aan het eind van de avond op het balkon zitten was geen straf. Evelien heeft over de vakantie heen nog geen tien minuten gehuild (en dat is minder dan Leon !) Leon is in een fase dat hij op gebiedende wijs opdrachten wil geven en onevenredig veel lawaai maakt als ie zijn zin niet krijgt. Daarbij moet ik wel vermelden dat hij ook heel erg lief kan zijn en ook zijn zusje vind hij machtig interessant. Hij kan zich ook veel beter uiten en vertellen wat ie wil en zo ga je ineens heel anders met elkaar om.

Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar weer (naar de zon vliegen), alleen zou Cindy iets meer te doen willen hebben op plaats van bestemming. Daar komen we wel uit! Ik heb me enorm vermaakt en vond het in ieder geval een groot succes. Ook vliegen vanaf Rotterdam is een aanrader!

Nog een kleine aanvulling: Leon is een echte piemelaar. De laatste dag had hij zijn teen gesneden in ene schuifdeur, zijn vinger opgehaald aan een afdek schuif van een zwembad trap en later zijn hand tussen de schuifdeur geklemd. Waarom komen kinderen altijd op die onzalige ideen om te kijken of iets past?

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.