4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Recensies
 Console Games Computers Software Iphone
 Controle over fan van je grafische kaart

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 04 Jan 2010 : 15:28:08
Via een forum kwam ik aan dit product:

http://www.evga.com/precision/

Ik heb een geluid fetisj. Een computer moet zo min mogelijk geluid maken. Via de Bios kan ik wel de fan (ventilator) van mijn processor regelen, maar niet die van de GPU (Videokaarten). Met dit stukje software kan dat wel, en hoe! Het is een licht programma wat niet hoeft te draaien om toch je fanspeed aan te passen (in tegenstelling tot veel andere software). Het werkt als een trein en heeft veel informatie. Je kunt er ook mee overklokken, maar vooralsnog hoef ik dat niet te doen.

Nu is mijn PC weer lekker stil. Ik had een nieuwe PC gekocht die heel goed met luchtstromen omgaat (CoolerMaster HAF 922), maar door al die kracht ook veel geluid maakte. Dat is nu geheel teruggebracht naar een acceptabel niveau waarbij het systeem gewoon lekker draait.

Henri

~~~~
'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Abraham Lincoln