4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Recensies
 Overig
 Eten bij Han Ting

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 04 Apr 2010 : 11:38:38
Gisteren heb ik met Cindy gegeten bij Han Ting in Den Haag. Een restaurant die Chinees Frans fusion serveert. De kinderen sliepen bij opa en oma, dus quality time voor elkaar. We hebben een hele gezellige avond gehad… maar eten bij Han Ting was… apart.

Voorop gesteld dat Cindy en ik geen fijnproevers zijn en van eerlijk eten houden is het exclusieve eten bij Han Ting niet aan ons besteed. Het is lekker met –zoals de serveerster zei- complexe smaken, maar naast dat het niet eens op Chinees lijkt (op wat zwarte bonensaus en wat kruiden her en der na), was het vooral te weinig. En ik vind dat je in een restaurant in ieder geval een maaltijd moet kunnen eten en niet alleen eten proeven. Aan de andere kant: Ik had het kunnen weten dat het wat te exclusief voor ons was en negeerde de signalen die ik daarover kreeg.

Het restaurant is sfeervol, de bestelde wijn arrangement bij ons vier gangen menu was heel erg goed en de uiteindelijke prijs van 150 euro viel me niet tegen. Je ziet dat je iets bijzonders eet en het is gewoon knap hoe het gemaakt is. Overigens vond ik de vinaigrette-pepersaus bij de entrecote erg zout. Maar nogmaals de wijnen was fantastisch en de grootste verassing van de avond. Ik heb me ook prima vermaakt, maar een tweede keer zit er voor mij niet in.

Henri

~~~~
'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Abraham Lincoln