4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Trots op Leon

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
Henri Posted - 20 Apr 2010 : 11:07:12
Leon heeft het er best moeilijk mee. Zo’n zusje die veel aandacht vraagt. Het is niet altijd even gezellig en soms zet het me wel eens aan het denken of ie niet wat neurotisch is. Als hij thuis komt en met Cindy heeft meegereden en ik doe de deur open dan gaat ie wel eens helemaal los en moet hij heel erg huilen omdat hij eerst aan had willen bellen en dat ik dan pas de deur open deed, en zo kan ik meer voorbeelden geven.

Het hoort er wel bij, maar ik merk dat ik me best vaak afvraag hoe ik nu het beste zou moeten reageren en eigenlijk vind ik dat irritant. Ik vind dat Cindy en ik het gewoon goed doen, en wil daar ook niet teveel mee bezig zijn. Toch knaagt het af en toe.

Vanochtend was er iets anders aan de hand. Hij kwam om zeven uur zijn kamer uit terwijl ik op de gang stond. Het eerste wat ik doe is zijn luier uit doen zodat hij naar het toilet kan alleen….. had ie geen luier aan! En hij was ook niet nat. Ik stond perplex aangezien hij dus van zeven uur de avond daarvoor niet geplast heeft en dus de hele nacht heeft opgehouden. Een tijdje terug was Cindy vergeten een avondluier om te doen en was in de nacht zijn hele bed nat. Ik vond dat behoorlijk dom van haar en deze ochtend zij ik dat ook. Totdat ik me realiseerde dat ik hem naar bed heb gedaan… Dat was dus even een schaam momentje.

Leon is een bijzonder ventje. Soms heeft hij even de tijd nodig om iets door te krijgen, maar als hij het door heeft, dan maakt hij het zichzelf ook echt eigen. Hij flapt er af en toe volzinnen uit waaruit echt blijkt dat hij over dingen heeft nagedacht.

Dit mooie weekend was het in de wind best koud, maar het Noord AA ligt langs een bos en daar is het dus windstil. Kinderen en strand gaan erg goed samen en binnen no-time zat ie tot halverwege zijn middel in het water… en dat is koud! Bas en Justine, buren van ons, zaten ook op het strand en dat was erg gezellig. Later die middag hebben we voor het huis gezellig met ze gedronken en hebben de kinderen heel leuk met elkaar gespeeld. Voor de volgende ochtend hebben Cindy en Justine meteen een hardloop afspraak gemaakt en heeft Cindy een rondje om het meer gejogd. En ik weet niet of ik het officieel al vermeld heb, maar Cindy is ook gestopt met roken. Ze is dus echt in de winning mood, en hoe je het ook went of keert, het is een prestatie.

Ben eindelijk een beetje van het gamen af en lees weer boeken. Lees nu: Here comes everybody van Clay Shirky.

Het is nu weer een dag verder. Gisteren Leon zonder Luier laten slapen en toen ik ging slapen om elf uur heb ik hem laten plassen. Evelien had gisteren een offday en wilde niets eten, gevolg was dat ze de hele nacht onrustig was en dat Leon dus soort van wakker werd en zich niet realiseerde dat hij geen luier om had. Hij kwam in ieder geval zeiknat de gang op lopen toen ik Evelien dan maar een fles wilde geven. Na fles en Leon aan de andere kant van zijn bed weer had teruggelegd verliep de nacht verder rustig, maar ben nu wel brak.

Henri

~~~~
'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Abraham Lincoln